تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

امیری: از تصمیم روحانی برای ترمیم کابینه خبری ندارم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه هرگونه تصمیم برای ترمیم کابینه مختص حسن روحانی است، تاکید کرد: ما از تصمیم آقای رئیس‌‌‌جمهور برای ترمیم کابینه هیچ خبری نداریم.

کد خبر: ۴۶۸۹
۱۳:۴۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسینعلی امیری در واکنش به طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌‌‌جمهور از سوی چند تن از نمایندگان مجلس گفت: شرایط کشور به شکلی است که همه به این جمع‌بندی رسیده‌اند که کشور وارد شرایط جدیدی شده است. هر روز صهیونیست‌‌‌ها و آمریکایی‌ها توطئه‌های بیشتری را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی همدلی‌ها و همراهی‌‌‌‌‌‌ها در تقویت کلیه نهادهای سیاسی کشور یک اصل است.

این عضو دولت تدبیر و امید بر ضرورت همدلی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: هر روز در مجلس طیف‌ها و فراکسیون‌های مختلف سیاسی همه به صورت همسو از رئیس‌‌‌‌‌‌جمهور حمایت می‌کنند و معتقدند دولت باید تقویت شود.

امیری در پاسخ به این سوال که واکنش رئیس‌جمهور به درخواست نمایندگان مجلس برای ترمیم کابینه چه بوده است؟ تصریح کرد: آقای رئیس‌‌‌‌‌جمهور از راه‌های مختلف در جریان آنچه در مجلس می‌گذرد، قرار می‌گیرد و هرگونه تصمیم برای ترمیم کابینه مختص تصمیم ایشان است.

وی افزود: ما از تصمیم آقای رئیس‌‌‌جمهور برای ترمیم کابینه هیچ خبری نداریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی