تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

بد رفتاری فدراسیون و ویلمتوسش با سامان قدوس در مدت محرومیت

سامان قدوس در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته حتی یک نفر در زمان محرومیتش، از فدراسیون فوتبال با او تماس نگرفت در حالی که باشگاه آمیان به شدت هوایش را داشت.

کد خبر: ۴۶۴۶۴
۱۱:۱۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - هافبک تیم ملی که با سر و صدای زیادی به تیم ملی آمد و هر زمان به میدان رفت جزو خوب های ایران بود، به مدت 4 ماه از فعالیت های فوتبالی محروم بود. علت هم امضای قرارداد با باشگاه هوئسکا اسپانیا و سپس رفتن به باشگاه آمیان فرانسه بود. این تخلف محرومیت سنگینی برایش در پی داشت. سامان اما در ماههایی که محروم بود بیش از هر زمان دیگری به توجه نیاز داشت ولی نکته اینجاست به گفته خود او حتی یک نفر هم از فدراسیون فوتبال با این بازیکن تماس نگرفت تا حال و احوالش را بپرسد. گویا تنها یکی از مسئولان در همان ابتدای محرومیت او تماس گرفت ولی در طول این 4 ماه حتی یک نفر هم زنگ نزد تا حداقل ببینید وضعیتش چطور است و آیا از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گرفته یا نه؟

روزی روزگاری کارلوس کی روش در تیم ملی بود و حتی هوای بازیکن نیمکت نشین ایران را هم خارج از اردوها داشت. هر بازیکنی مصدوم می شد یا محروم، کی روش وظیفه تیم ملی می دانست تا از او حمایت کند. همین اتفاق برای مهدی طارمی افتاد و در دوران محرومیتش تیم ملی همه جوره هوای این بازیکن را داشت. اما فدراسیون نه خودش بلکه «ویلموتسش» هیچ احساس مسئولیتی نسبت به یکی مثل سامان یا دیگر بازیکنان تیم ملی از جمله عزت اللهی، جهانبخش و... نکردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی