تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
به مناسبت هفته پژوهش؛

بیستمین نمایشگاه «گیل اکسپو» در رشت افتتاح شد

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: بیستمین نمایشگاه «گیل اکسپو» با مشارکت ۳۰ دستگاه اجرایی استان و با ارائه بیش از ۳۰۰ طرح فناورانه در رشت برگزار شد.

کد خبر: ۴۴۵۲۶
۱۲:۴۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

بیستمین نمایشگاه «گیل اکسپو» در رشت افتتاح شد

دیدارنیوز ـ علی باستی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان در سالن آتش نشانی رشت، گفت: بیستمین نمایشگاه اکسپو با مشارکت ۳۰ دستگاه اجرایی گیلان برگزار شده است.
 
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۰۰ طرح فناورانه ارائه شده است، افزود: مرکز نوآوری صنایع خلاق و طرح‌های مرتبط در این زمینه برای نخستین بار در نمایشگاه هفته پژوهش مشارکت پیدا کرده است.
 
رئیس پارک علم وفناوری گیلان ادامه داد: حضور استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپای موفق گیلانی در نمایشگاه (بیش از ۱۰ استارتاپ)، حضور طرح‌های منتخب اجرا شده دانش آموزی، اجرای طرح جذب ایده‌های دانش آموزی در نمایشگاه هفته پژوهش با هدف انتخاب برترین‌ها و حمایت به منظور اجرا و ارائه در نمایشگاه سال آینده از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.
 
وی با تاکید بر برند سازی اسم نمایشگاه (gilexpo) ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی در طول برگزاری ایام نمایشگاه، ارائه فضای مذاکرات B ۲ B و B ۲ G برای تعامل و ارتباط موثر در راستای همکاری‌های فیمابین برای نخستین بار از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
 
باستی با اشاره به رونمایی از سه طرح برتر تجاری سازی شده استان در این نمایشگاه افزود: برگزاری تور‌های بازدید گروهی و همچنین دانش آموزی و دانشجویی از نمایشگاه، ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت چای و فندق از جمله اهدافی است که در طول برگزاری این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی