تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استرالیا کمک مالی مستقیم به تشکیلات خود گردان فلسطین را متوقف می‌کند

وزیر امور خارجه استرالیا اظهار کرد، نگرانی‌هایی در خصوص حمایت مالی تشکیلات خودگردان فلسطین از فعالیت‌هایی وجود دارد که "استرالیا هیچ‌گاه از آن‌ها حمایت نخواهد کرد" و این کشور از این پس امدادهای خود را به صندوق بشردوستانه سازمان ملل در امور اراضی فلسطین می‌دهد.

کد خبر: ۴۱۸۲
۱۰:۴۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - استرالیا اعلام کرد که امدادرسانی مستقیم به تشکیلات خودگردان فلسطین را پایان داده زیرا نگران آن است که این منابع مالی صرف کمک به خشونت‌های سیاسی شود.

جولی بیشاپ، وزیر امور خارجه استرالیا اظهار کرد، کشورش دیگر مبلغ ۷.۵ میلیون دلاری را که به طور سالانه برای کمک به بازسازی و توسعه فلسطین به صندوق اعتماد بانک جهانی می‌داد، پرداخت نخواهد کرد.

بیشاپ در بیانیه‌ای تصریح کرد: در روز ۲۹ مه به تشکیلات خودگردان نامه‌ای نوشتم تا از عدم استفاده آنان از کمک‌های استرالیا به نفع خشونت‌های دارای انگیزه سیاسی اطمینان حاصل کنم. من مطمئنم که کمک‌های مالی پیشین استرالیا از طریق بانک جهانی به فلسطین، در راستای هدف تعیین شده صورت گرفته است، اما نگران آن هستم که تشکیلات خود گردان از این کمک‌ها به نفع فعالیت‌هایی استفاده کند که استرالیا هیچ‌گاه از آن حمایت نمی‌کند.

کمک مالی استرالیا از این پس به صندوق بشردوستانه سازمان ملل سپرده می‌شود که برای فلسطینیان آسیب‌ پذیر، امکانات بهداشتی و سلامت، مواد غذایی، آب و سرپناه تهیه می‌کند.

این اقدام از سوی استرالیا در حالی صورت می‌گیرد که آمریکا نیز در نظر داردکمک مالی به تشکیلات خودگردان را به دلیل کمک این به زندانیان فلسطینی اسرائیل متوقف کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی