تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دانشگاههای اوکراین از لیست مورد تأیید وزارت بهداشت خارج شد

وزارت بهداشت در تبصره ای جدید درباره اعتبار دانشگاه اوکراین در رشته پزشکی اعلام کرد: دانشگاه های کشور اوکراین در لیست جدید دانشگاه‌های مورد تائید در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ میلادی وزارت بهداشت نیست.

کد خبر: ۳۸۱۷
۱۱:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - براساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تبصره ای جدید به نماینده علمی جمهوری اسلامی ایران در روسیه، روسیه سفید، اکراین و آسیای میانه اعلام کرد:

با توجه به درخواست دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه‌های اوکراین مبنی بر اعتبار دانشگاه‌های مذکور اعلام می شود، با توجه به اعلام لیست جدید دانشگاه‌های مورد تائید در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ میلادی و دانشگاه‌های کشور اوکراین در لیست مذکور وجود ندارد.  

مدارک افرادی که در سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ میلادی سابقه پذیرش و تحصیل در کالج دانشگاه‌های مورد تائید موجود در لیست مربوطه را داشته و در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹میلادی (سپتامبر۲۰۱۸) بدون وقفه تحصیلی وارد کورس اصلی در همان دانشگاه شده اند طبق ضوابط قابل ارزشیابی است.

در غیر این صورت با توجه به خروج دانشگاه مذکور از لیست دانشگاههای معتبر، امکان ارزشیابی مدرک میسر نیست. ضمنا با توجه به اعلام اعتبار دانشگاه Novosibirsk و اعلام دانشجویان متقاضی تحصیل در آن دانشگاه مبنی بر ارائه کورس های تحصیلی فقط به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی خواهشمند است مراتب بررسی و نتیجه در اسرع وقت به این مرکز اعلام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی