تیتر امروز

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تا اطلاع ثانوی...

سربرگ‌های دارای کدرهگیری جایگزین کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: به جای کارت ملی به طور موقت کد رهگیری به مردم ارائه کرده‌ایم و می‌توانند از آن به جای کارت ملی قدیمی استفاده کنند. 

کد خبر: ۳۳۳۲۱
۰۸:۵۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

سربرگ‌های دارای کدرهگیری جایگزین کارت ملی هوشمنددیدارنیوز ـ احد جودی در خصوص آخرین وضعیت توزیع کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کمبود مواد برای تولید بدنه‌ی کارت ملی و تراشه از علل اصلی تأخیر طولانی مدت در دریافت کارت‌های ملی هوشمند است، بر همین اساس به جای کارت ملی به طور موقت کد رهگیری به مردم ارائه کرده‌ایم و می‌توانند از آن به جای کارت ملی قدیمی استفاده کنند. 

 
 وی افزود: مردم می‌توانند سربرگ‌هایی که به عنوان کد رهگیری و جایگزین کارت ملی به آن‌ها ارائه شده است را در صورت پارگی و کهنگی با مراجعه به ثبت احوال، تعویض کنند. 
 
 جودی با بیان این‌که مواد اولیه و تراشه‌ی کارت ملی در ایران هنوز به تولید نهایی نرسیده است، گفت: مواد اولیه‌ی بدنه‌ی کارت ملی در گذشته از خارج از کشور وارد می‌شد.
 
 وی با بیان این‌که ۷۰ درصد از سه میلیون واجد شرایط در استان برای ثبت نام کارت ملی اقدام کرده‌اند، گفت: تاکنون دو میلیون و ۶۰۰ نفر در استان صاحب کارت ملی شده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی