تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

خانواده‌ها ازدواج‌ را ساده بگیرند و جوان‌ها هم توقع‌شان را پایین بیاورند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به خانواده‌ها توصیه کرد: ازدواج‌ جوانانشان را ساده بگیرند.

کد خبر: ۳۱۳۷۷
۱۱:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز -  آیت‌الله مصطفی علما به مناسبت هفته ازدواج  با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج اظهار کرد: بخش زیادی از دلایل بالا رفتن سن ازدواج به خود جوان‌ها برمی‌گردد که منتظرند تا همه چیز مهیا باشد بعد ازدواج کنند که این موضوع می تواند بالا رفتن سن ازدواج را در پی داشته باشد و تاکنون هم همین اتفاق افتاده است.

آیت الله علما اضافه کرد: بیکاری و وجود مشکلات اقتصادی نیز در بالا رفتن سن ازدواج بی تاثیر نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به تاکیدات ائمه اطهار(ع) بر آسان گرفتن ازدواج ها، از خانواده ها خواست تا ازدواج ها را ساده و سبک بگیرند.

وی از جوانان هم خواست تا توقعاشان را در امر ازدواج پایین آورده و یکدیگر را  درک کنند.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به سادگی ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، از جوانان و خانواده هایشان خواست تا ازدواج این دو بزرگوار را که بر مبنای ساده زیستی بوده، الگوی ازدواج خود قرار دهند.

وی اشاره‌ای هم به معیار یک ازدواج خوب داشت و افزود: صداقت، درستکاری، عفاف و حجاب و... معیارهای یک ازدواج خوب هستند که باید به آنها توجه شود، وگرنه پول و خانه و ماشین خوشبختی نمی آورد.

آیت الله علما سپس با تاکید بر جایگاه و اهمیت ازدواج در دین مبین اسلام، افزود: اهمیت ازدواج تا جایی است که خداوند در قرآن کریم از زن و مرد به عنوان لباس برای یکدیگر یاد کرده است.

 امام جمعه کرمانشاه در پایان از زوجین جوان خواست تا بعد از ازدواج با همسران خود دوست و رفیق باشند، زیرا آن چیزی که خوشبختی زوجین را تضمین می کند داشتن صمیمیت و مودت است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی