تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ظریف: گام سوم کاهش تعهدات در چارچوب برجام اجرا می‌شود

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: گام سوم کاهش تعهدات برجامی در شرایط فعلی اجرا خواهد شد و تنها حق جمهوری اسلامی است که درباره اجرا یا عدم اجرای آن تصمیم بگیرد.

کد خبر: ۳۱۰۳۷
۱۰:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدجواد ظریف اظهار کرد: همه کشورهای عضو کمیسیون مشترک برجام به اجماع رسیده اند که آمریکا باعث همه تشنج‌ها شده و خواسته های ایران از ابتدا مشخص و روشن بوده و انتظاری فراتر از برجام نداشته است.

وی افزود: ما گفتیم اگر برجام توسط دیگران به شکل کامل اجرا نشود ما هم به همان شکل ناقص آن را اجرا می کنیم و البته همه اقدامات ما در چارچوب برجام بوده است.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان  در ادامه گفت‌وگوی خود با سایت خانه ملت  با اشاره به خواست برخی کشور های عضو 1+4 برای لغو اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی گفت: این در اختیارات جمهوری اسلامی است که در این باره تصمیم بگیرد و حتما اگر تعهدات طرف های خارجی برجام اجرا نشود، این گام در امتداد اقدامات قبلی برداشته خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی