تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

ترامپ، بوش و مک‌کین را مقصر شکست‌ها و تضعیف حزب جمهوری‌خواه می‌دانست

بر اساس محتوای یک کتاب جدید، دونالد ترامپ سابقا در اظهاراتی دو چهره سرشناس هم حزب با او یعنی جورج دبلیو بوش و جان مک‌کین را از بابت شکستهایی که حزب جمهوری‌خواه در گذشته متحمل شد مقصر دانسته و مورد انتقاد قرار داده است.

کد خبر: ۲۸۹۳۴
۱۱:۱۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه هیل، بر اساس محتوای یک کتاب جدید به نام "قتل عام آمریکایی: در خط مقدم جنگ داخلی جمهوری‌خواهان و ظهور رئیس جمهور ترامپ" که از سوی تیم آلبرتا، روزنامه‌نگار ارشد مجله "پُلتیکو" نوشته شده، ترامپ گفته است او حزب جمهوری‌خواه را بعد از "دردسر بزرگی" که گرفتارش شده بود مجددا به اوج برگردانده است.

به نوشته این کتاب، ترامپ روسای جمهور جمهوری‌خواه قبل از خود از جمله جورج دبلیو بوش را از بابت شکستهای سابق حزب جمهوری خواه مقصر دانسته است. به گفته ترامپ، جورج دبلیو بوش در دوران ریاست جمهوری‌اش به سبب تمرکز بر عملیاتهای نظامی در کشورهای خارجی به جای تمرکز بر تقویت اقتصاد داخلی "موجب ایجاد شکافی عظیم و ایجاد تلفات جانی و مالی عظیم" شد.

ترامپ همچنین به آلبرتا تصریح کرد، جان مک‌کین سناتور درگذشته آمریکایی از حزب جمهوری‌خواه که ماه اوت گذشته به دلیل تومور مغزی جان باخت و در زمان زنده بودنش از ریاست جمهوری ترامپ انتقاد می کرد، خودش به کمپین ریاست جمهوری‌اش در زمان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۸ لطمه وارد کرد چرا که یک بار برگشت و به یک گروه از کارگران بیکار شده اهل ناحیه "غرب میانه" آمریکا گفت که قرار نیست برخی از آنها دوباره به سرکارشان برگردند.

ترامپ اظهار داشت: من به او(مک‌کین) پول دادم چه باور بکنید چه نکنید، چون من نه آن زمان و نه الان چندان طرفدار او نبوده و نیستم اما من برای او پول جور کردم و بعد او یک دفعه چشمش را به روی تمامی یک بخش از کشور بست!

آلبرتا در کتابش استدلال می کند که ترامپ به این دلیل در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ برنده شد چون از "خشم و تمایلات تاریک آمریکایی‌های مضطرب" به نفع خود استفاده کرد.

ترامپ در ادامه صحبتهایش به آلبرتا که در محل "دفتر بیضی" کاخ سفید مطرح شد گفته است: هیچ کس به این آمریکایی ها امید نداد. اما من به آنها امید دادم.

او خاطر نشان کرد: حالا اما حزب جمهوری‌خواه قدرتمند است. آنها باید ایمان و وفاداری خود را حفظ کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی