تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

محسن هاشمی: بهتر است درباره زیست‌شبانه حرف نزنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: همه چیز بین شورا و شهرداری خوب است و اختلافی بین آنها وجود ندارد.

کد خبر: ۲۸۵۳۶
۱۰:۴۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محسن هاشمی با اشاره به وضعیت موجود بین شورای شهر و شهرداری اظهار کرد: همه چیز آرام است و هم اکنون اختلافی بین شورا و شهرداری وجود ندارد.

وی در رابطه با صحبت‌هایش در همایش فصلی مدیران شهری و حمایت از شهردار تهران، گفت: پیش از آن در فضای مجازی مطالبی علیه شورا و شهردرای عنوان شده بود و بنده در آن جلسه صحبت‌هایی مبنی بر حمایت از شهردار تهران مطرح کردم.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هم اینک اختلافی بین شورا و شهرداری وجود ندارد و هم چیز آرام است، تصریح کرد: شاید اختلاف نظر وجود دارد اما اختلافی به آن معنا که بین شورا و شهرداری شکرآب باشد وجود ندارد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعتراض علما، اساتید و دانشگاهیان و همچنین نیروی انتظامی در ارتباط با طرح زیست شبانه آیا مدیریت شهری باز هم مصر به اجرای این طرح هست یا خیر گفت: بهتر است در این زمینه صحبتی نکنیم و بنده قبلا  در این ارتباط صحبت کرده‌ام.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی