تیتر امروز

محمد قوچانی: با این قانون اساسی به توسعه نمی‌رسیم/ یک جریان معتقد است که توسعه خلاف شرع است/ تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی‌شود
واکاوی چرائی عدم توسعه در ایران در گفت‌وگوی دیدار با مدیر مسئول ماهنامه آگاهی نو

محمد قوچانی: با این قانون اساسی به توسعه نمی‌رسیم/ یک جریان معتقد است که توسعه خلاف شرع است/ تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی‌شود

اهمیت موضوع عدم توسعه در ایران بهانه گفت و گو با محمد قوچانی، روزنامه نگار شد؛ او معتقد است: در هر کشوری تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی شود.
لازم نیست خواص جایی بروند
افاضات اضافه

لازم نیست خواص جایی بروند

عوام الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود نوشت: بر خلاف تبلیغات برخی از این رسانه‌های بیگانه وابسته، لازم هم نیست خواص جایی بروند. ما عوام خودمان داریم می‌رویم. داریم کم می‌شویم. داریم خودمان را می‌کشیم...
«کلینیک ترک بی‌حجابی» بازی با اعصاب جامعه!/ تابوی مذاکره تهران و واشنگتن شکسته می‌شود؟/ کادر درمان و دیوار کوتاه ناامنی!
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

«کلینیک ترک بی‌حجابی» بازی با اعصاب جامعه!/ تابوی مذاکره تهران و واشنگتن شکسته می‌شود؟/ کادر درمان و دیوار کوتاه ناامنی!

این چهل و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: تکریم معلم، نقطه ثقل آموزش و پرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش مدرسه را جعبه سیاه جامعه برشمرد و اظهار کرد: هر آنچه در جامعه می گذرد از مسیر مدرسه عبور کرده است بنابراین هر اقدامی برای اصلاح جامعه باید از مدرسه آغاز شود زیرا معلم میزان الحراره جامعه است و دیوار معلم بالاترین دیوارهاست.

کد خبر: ۲۷۳۱۸
۱۰:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سید جواد حسینی در بدو ورود به وزارت آموزش و پرورش، با حضور در جمع شورای معاونان اظهار کرد:  ابتدا از تمامی وزرای قبلی آموزش و پرورش به ویژه  دکتر  فانی، دکتر آشتیانی وآقای  بطحایی که خدمات ارزشمندی را در دولت  تدبیر و امید و در  آموزش و پرورش ارائه دادند  تجلیل می کنم.

وی افزود: سند تحول بنیادین اصلی ترین اولویت آموزش و پرورش است لذا برای اجرای کامل آن تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.

 حسینی بر تقدم تربیت بر تعلیم تاکید و تصریح کرد: سه واژه سند، تحول  و بنیادین در سند بالادستی مفاهیم گوناگون و گسترده ای دارد . 

وی افزود:  باید آموزش و پرورش را بر صدر و آن را در جایگاه واقعی اش  قرار دهیم پس مدیریت مدارس  نیز باید ارتقا یابد، همچنین  تکریم معلم  باید نقطه ثقل در آموزش و پرورش باشد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بر اساس سند تحول  باید از تعلیم و تربیت تک ساحتی بپرهیزیم و خرده نظام های سند را اجرایی کنیم، بنابراین باید تمام تلاشمان را برای پیشبرد سند تحول به کار ببریم.

حسینی یکی از آفت های نظام تعلیم وتربیت را  خدشه دار شدن استقلال آموزش و پرورش دانست و افزود:  برای حفظ استقلال آموزش و پرورش تلاش خواهم کرد و این امر را محقق می سازم  البته به تعامل سازنده با دیگران معتقدم.

وی ادامه داد: معتقدم بخش عمده  ای از تلاش ها باید در جهت رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش باشد لذا از آنجا که منابع مالی دولتی در این زمینه جوابگو نیست توسعه و تقویت مشارکت ودر آمد زایی از ظرفیت های درونی آموزش و پرورش  می تواند در این خصوص راهگشا باشد.

براساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان بر همدلی و همراهی همه مدیران برای رفع مشکلات و پیشرفت آموزش و پرورش تاکید کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی