تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ واکنش قالیباف
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ واکنش قالیباف

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ترامپ عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت

رییس جمهور آمریکا به مناسبت عید فطر و پایان ماه رمضان "گرم‌ترین تبریکات" خود را به مسلمانان سراسر جهان ابراز داشت.

کد خبر: ۲۷۰۸۲
۱۳:۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در بیانیه خود به مناسبت عید فطر اظهار کرد: این روز مقدس به مسلمانان آمریکا و سراسر جهان فرصتی می‌دهد تا تعهدشان را برای کمک به آنان که ضعیف‌تر هستند، تجدید کنند و همچنین ایمانشان به خدا را تقویت کرده، در ستایش خدا شرکت کنند و به همدلی با دیگران بپردازند.

رییس جمهور آمریکا ادامه داد، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا نیز "امیدوار است که این روز مقدس برای تمامی کسانی که آن را جشن می‌گیرند، خشنودی و صلح به همراه داشته باشد و ما دعا می‌کنیم که جوامع سراسر جهان برکت فراوان عشق و بخشش و لطف الهی را احساس کنند.

بیشتر مسلمانان جهان عید فطر را در روز سه‌شنبه جشن می‌گیرند، با این حال شرایط رویت حلال ماه می‌تواند موجب شود که برخی مناطق عید فطر را در روز چهارشنبه اعلام کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی