تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

درخواست اخوان المسلمین از کشورهای عربی برای مخالفت با معامله قرن

گروه اخوان المسلمین، کشورهای عربی را به قطع تماس با اسرائیل فراخواند و از بحرین خواست با میزبانی از کارگاه اقتصادی منامه که قرار است در ژوئن برگزار شود، مخالفت کند.

کد خبر: ۲۷۰۴۶
۱۳:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، این بیانیه گروه اخوان المسلمین در پی اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در بستن درب "المغاربه" ساعاتی پس از گشودن آن و اجازه به ۱۱۷۹ شهرک نشین یهودی برای یورش به مسجد الاقصی منتشر شد.

اخوان المسلمین اعلام کرد: یورش وحشیانه افراط گرایان صهیونیست به مسجد الاقصی، محاصره اعتکاف کنندگان و بازداشت ۶ تن و حمله به نگهبانان مسجد را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این جنایت همزمان با سالروز اشغال بخش شرقی شهر قدس در سال ۱۹۶۷ و در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان رخ داده است. پیام یورش به مسجد الاقصی تحریک آشکار احساسات صدها میلیون مسلمان و نادیده گرفتن طرح‌های نشست‌های مکه است که بر عربی و اسلامی بودن قدس و الاقصی تاکید کرده است.

گروه اخوان المسلمین نظام‌های عربی را به قطع تماس‌ها با رژیم صهیونیستی و خارج کردن سفرا و نمایندگان خود از اراضی اشغالی فراخواند.

این گروه همچنین از بحرین خواست از میزبانی کنفرانس معامله مشکوک قرن (کارگاه اقتصادی منامه) در این کشور خودداری ورزد.

اخوان المسلمین ملت‌های عربی و اسلامی را به اعلام خشم و مخالفت با این تجاوز و ادامه حمایت از مساله فلسطین و گزینه های مقاومت فراخواند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی