تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

افشانی: حقوق کارکنان و خدمات شهری در اولویت است

شهردار تهران با تاکید بر محدودیت منابع مالی شهرداری، اولویت اول را پرداخت حقوق کارکنان و خدمات شهرداری دانسته و در واکنش به این سوال که چه برنامه‌ای برای پرداخت ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: هنوز درحال رصد کردن شرایط هستیم.

کد خبر: ۲۴۳۵
۱۲:۰۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - شهرداری تهران با ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی و بیش از ۶۸ هزار نیرو به قول شهردار جدید در شرایط نامطلوب مالی قرار داد.

او ادامه داد: در حال رصد کردن بدهی‌ها هستیم. فعلا عدد اولیه‌ای که به ما گفته شده است، همان ۵۲ هزار میلیارد تومان است.

شهردار در ادامه با اشاره به منابع بدهی‌ها نیز گفت: شهرداری تهران ۲۱ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار است، بقیه بدهی نیز بیشتر به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشته و برای صاحبان املاکی است که ملکشان را به شهرداری‌ واگذار کردند و از شهرداری طلبکار هستند.

افشانی در واکنش به تجمع مدام پیمانکاران طلبکار که تقریبا هر هفته در مقابل شورای شهر و شهرداری برگزار می‌شود و نیز استیصال پیمانکاران برای دریافت بدهی خود گفت: در حال حاضر ما با محدودیت شدید منابع مواجه هستیم، به همین دلیل با توجه به این محدودیت باید تصمیم بگیریم.

وی در رابطه با اولویت‌های مالی شهرداری برای هزینه‌کرد بودجه و جایگاه پیمانکاران در این اولویت‌بندی تصریح کرد: اولویت اول برای ما پرداخت حقوق کارکنان شهرداری و انجام خدمات شهری است. پس از این دو مورد، اولویت بعدی بی‌شک پرداخت بدهی پیمانکاران خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی