تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تهرانی‌ها چگونه به سیل زدگان لرستان کمک کنند؟

News Image Lead

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران در ارتباط با اقلام مورد نیاز سیل زدگان در استان لرستان و همچنین چگونگی کمک به سیل زدگان توضحیاتی را مطرح کرد.

کد خبر: ۲۳۲۱۱
۱۱:۲۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
 
دیدارنیوز ـ مهشید چوبکار با اشاره به تماس مدیرکل بهزیستی استان لرستان با مدیر کل بهزیستی استان تهران اظهار کرد: در پی این تماس نیازمندیهای استان برای مددجویان و همچنین سایر افراد سیل زده در  استان لرستان اعلام شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از امروز سازمان بهزیستی استان تهران آمادگی جمع آوری کمک‌های غیر نقدی را برای سیل زدگان استان لرستان دارد و شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به شیرخوارگاه آمنه کمک‌های خود را برای سیل زدگان ارائه دهند.

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران ادامه داد: تمهیداتی هم اندیشده شده که چنانچه افراد نتوانند به شیرخوارگاه آمنه مراجعه کنند از طرق دیگر و با مراجعه کارکنان بهزیستی به درب منازل، کمک‌ها دریافت شود.

چوبکار در ارتبار با اقلام مورد نیاز برای سیل زدگان استان لرستان نیز گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین تخریب خانه‌های هموطنان در شهرستان‌ها این استان اقلامی از جمله پتو - زیر اندار(موکت یا فرش )-البسه گرم در سایزهای مختلف- موادغذایی شامل ( انواع کنسرو و تن ماهی)--مواد غذایی خشک  (مانند برنج ، ماکارونی، روغن ، رب ، قند  ،چای ، نمک )- نان بسته بندی -انواع حبوبات ( مانند عدس و لوبیا چیتی و..)- آب معدنی - شیر خشک- پوشک  در سایزهای مختلف- پوشینه(در سایزهای مختلف)  - وسایل ساده  پخت غذا ( مانند  قابلمه ، ماهیتابه ، بشقاب، کاسه ، قاشق و چنگال و ....) -وسایل گرمایشی ( بخاری و پخت پز گازی و نفتی )- یخچال- چراغ قوه و انواع وسایل کمک توانبخشی (  مانند  ویلچری،  واکر ، عصا و.....) مورد نیاز است.

وی با اشاره به زمان ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان لرستان تصریح کرد: به محض اینکه کمک‌ها به میزان قابل قبول جمع آوری شد نخستین کاروان اعزام و در ادامه نیز سایر محموله‌ها ارسال خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی