تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کنایه سنگین فردوسی‌پور مقابل چشمان مدیر شبکه ۳: ۲۲ سال پاک کار کردم

برنامه نود در جشنواره جام جم دو تندیسرا برای بهترین برنامه تلویزیونی از نگاه داوران و با رای مردم دریافت کرد

کد خبر: ۲۲۳۸۵
۲۳:۳۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش وبسایت نود، مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره جام‌جم با حضور جمعی از مدیران، برنامه‌سازان و هنرمندان تلویزیون برگزار شد.

در این مراسم برنامه نود دو تندیس بهترین برنامه تلویزیونی را از نگاه داوران و با رای مردم کسب کرد.

عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده و مجری برنامه ورزشی «نود» در سخنانی که چندین بار در آن عنوان کرد سخت‌ترین سال کاری‌اش را سپری کرده است، همچنین تاکید کرد که گرفتن دو جایزه از کارشناسان رسانه و نیز مردم، پاسخی بوده است به همه سختی‌هایی که به او و گروه همکارانش تحمیل شد.

فردوسی‌پور پس از دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم، چنین اظهار کرد: خوشحالم که امسال در سخت‌ترین سال کاری‌ام دو جایزه گرفتم؛ یکی از هیأت داوران برای بهترین برنامه ترکیبی و دیگری از مردم.

مجری و تهیه‌کننده «نود» خود را فرزند رسانه ملی دانست و این‌گونه عنوان کرد که به رسانه مدیون است.

فردوسی‌پور گفت: در این ۲۲ سال، در رسانه صادقانه و پاک کار کردم.خوشحالم در سخت‌ترین سال کاری‌ام که در رسانه‌ی خودم هم به من بی‌مهری شد، دیده شدم؛ هم از طرف مردم و هم از طرف اهالی رسانه. جایزه دوم که مردم به من دادند بسیار برایم ارزشمند است و نمی‌دانم با چه زبانی از مردم تشکر کنم.

او که در حین صحبت‌هایش منقلب شده بود، گفت: برای سختی‌هایی که امسال کشیدم منقلب شدم، ولی این جایزه که لطف مردم و سازمان بود، مثل یک اکسیر است و تمام غم‌هایم را کنارمی‌گذارم.

فردوسی‌پور با اشاره به اختلال در سیتم رای‌گیری در جشنواره جام‌جم، از وزیر ارتباطات، پلیس فتا و همچنین معاون سیما و ستاد برگزاری جشنواره که از آرای مردمی صیانت کردند، تشکر کرد و یادآور شد که صیانت از آرای مردمی همواره از خط قرمزهایش بوده است.

او جایزه‌اش را متعلق به مردم دانست.

در جشنواره جام جم نود در بخش برنامه های شاخص نامزد شده بود و با آرای مردمی به عنوان بهترین برنامه رسید. هیات داوران هم این برنامه را به عنوان برنامه برتر برگزیدند.
منبع: سایت نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی