تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شرایط بازگشت ایرانیان نخبه به کشور فراهم شود

رئیس دانشگاه کردستان گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود که ایرانیان نخبه‌ ساکن در کشورهای خارجی به وطن بازگردند.

کد خبر: ۲۱۹۴۱
۰۹:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رحمت صادقی، در مراسم نکوداشت پروفسور «کوچه‌ر بیرکار» (فریدون درخشانی) ریاضی‌دان برجسته کرد مریوانی و برنده جایزه فیلدزسال ۲۰۱۸ اظهار کرد: تکریم و بزرگداشت عالمان و نخبگان پرتلاش، ارج نهادن به ساحت علم و دانایی است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های انسانی ملت‌های سراسر جهان از جمله مهمترین دارایی هاست، افزود: کشورهای غربی در تلاش هستند مشرق زمین را از این سرمایه گرانبهای انسانی، خالی کند که امیدوارم با هوشیاری، دشمنان را از رسیدن به اهدافشان بازداریم.

رئیس دانشگاه کردستان، با اشاره به هدف از برگزاری مراسم نکوداشت کوچه‌ر بیرکار تصریح کرد: از دیگر رسالت‌های دانشگاه‌ها فراهم کردن زمینه‌ای برای استفاده دانشجویان از پتانسیل‌های ارزشمندی همچون کوچه‌ر در داخل کشور است و امیدواریم این مراسم آغازی بر همکاری پروفسور بیرکار با همه دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه کردستان باشد.

وی در پایان با بیان اینکه فرار مغزها سالانه ۵۰ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌رساند، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که ایرانیان نخبه ساکن در کشورهای خارجی به وطن بازگردند و از پروفسور بیرکار دعوت می‌کنیم به عنوان فرصت مطالعاتی به وطن بازگردد تا همه دانشجویان و اساتید از علم‌شان بهره‌مند شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی