تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

لاریجانی : هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس حضور ندارد

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی حضور ندارد و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند.

کد خبر: ۲۱۳۶۷
۱۵:۲۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز -  حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1398 در تذکری شفاهی، بیان‌ کرد: بنده شخصا چندین ماه است که تحقیق و تفحصی از دیوان محاسبات به هیات رییسه داده‌ام، اما نمی‌دانم که چرا در هیات رییسه گیر کرده و به کمیسیون نرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: این موضوع را در هیات رییسه پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر تحقیق و تفحصی از مجلس شورای اسلامی ارائه شد که آن نیز متوقف شده است. علاوه بر این قانون بازنشستگی در خود مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده است و برخی مدیران بازنشسته هنوز در مجلس هستند.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند. اگر مدیر بازنشسته‌ای حضور دارد شما یک نمونه بیاورید و سپس پشت تریبون صحبت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه بیان کرد: در خصوص شفاف‌سازی حقوق مسئولان نیز شاهد هستیم که برای نمایندگان این امر اجرایی شده اما خبری از اجرایی شدن این قانون در خصوص مدیران مجلس شورای اسلامی نیست.

لاریجانی در پاسخ به وی اظهار کرد: این موضوع در هیات رییسه مطرح شد و بنده گفتم که هم برای نمایندگان و هم برای مدیران باید اجرایی شود دولت نیز ادعای بلاوجهی کرد که ما آن را بررسی کردیم و در نهایت الان حقوق مدیران نیز روی سایت موجود است و قابل دسترسی برای همه افراد است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
انشا... با تغییر ریاست قوه قضاییه در ماه اخر سال، موضوع ضعف قوه قانونگذاری در سه دوره ای که علی لاریجانی رئیس مجلس بوده و نقش او در تضعیف عملکرد مجلس بویژه در بحث نظارت بر عملکرد نمایندگان و مسئولین اجرایی و اقدامات ، تصمیمات و تک روی های مخرب وی در مجلس بر وضعیت کشور در طول سه دوره گذشته مشخص گردیده تا مردم علارغم شناخت قبلی ، بیشتر با این شخصیت محبوب سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا آشنا گردند.
همچنین می بایستی بدلیل عدم پاسخگویی عامدانه این چهره سیاسی به قشر جوان دانشجو ، نخبه و تحصیل کرده کشور و عدم حضور در محافل دانشجویی در دانشگاههای کشور جهت پاسخگویی به شبهات در طول ۱۰ سال گذشته، شرایطی فراهم گردد تا مطابق فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی که شان نمایندگان و مسئولین کشور را در خدمتگزاری به مردم دانسته ونه بیشترو بارها و اللخصوص در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب این مسئله را به وضوح مورد تاکید قرارداده اند،این فرد در برابر مردم،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی،قشر جوان ونخبه کشور و قوه عدلیه نسبت به عملکرد خود در سه دوره گذشته مورد مواخذه قرارگیرد.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی