تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
استانداری تهران اعلام کرد:

برخی گدایان روزانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارند

براساس گزارش ارائه شده در کارگروه اجتماعی استانداری تهران درآمد گدایان از روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان و برای باند‌ها و گروه‌های حرفه ای‌تر تا ۵۰۰ هزار تومان شناسایی شده است.

کد خبر: ۲۰۹۶۶
۰۹:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حدود 13 دستگاه در موضوع آسیب های اجتماعی و ساماندهی متکدیان وارد شده اند که بهزیستی، فرمانداری تهران، شهرداری تهران، کمیته امداد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی وظایف مهمی در این بخش با اقدامات هماهنگ کننده استانداری تهران به عهده دارند.

استاندار تهران در نشست با متولیان متکدیان اظهار داشت: برای نگهداری متکدیان جذب و شناسایی شده با نظر قاضی دادگستری و نیروی انتظامی در مدت زمان مشخص نیاز به مجوز قانونی است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: شهرداری مراکز خالی که در اختیار دارد برای نگهداری متکدیان جذب شده تا 600 نفر در نظر بگیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد و تشکل های مجوز دار و خوش نام و شناخته شده برای بازگشت اجتماعی متکدیان به بهزیستی معرفی شوند عنوان کرد: تامین مالی اقدامات پیش بینی شده از بودجه 97 از سوی وزارت کار، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری، بهزیستی و استانداری تهران تامین می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی