تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حسن عباسی: لاریجانی، روحانی، ظریف حالا که می‌لرزید برید به جهنم

درحالیکه رهبر معظم انقلاب اخیرا در سخنانی مهم خواستار جلوگیری از حرکات و اظهارات ضد وحدت در آستانه سالگرد انقلاب شده بودند، حسن عباسی از چهره های تندرو در سخنرانی ضمن تمجید از لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج، به شدت به سران کشور حمله و توهین کرد.

کد خبر: ۲۰۲۹۳
۱۰:۵۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - درحالیکه رهبر معظم انقلاب اخیرا در سخنانی مهم خواستار جلوگیری از حرکات و اظهارات ضدوحدت در آستانه سالگرد انقلاب شده بودند، حسن عباسی از چهره های تندرو در سخنرانی ضمن تمجید از لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج، به شدت به سران کشور حمله و توهین کرد.

حسن عباسی با اشاره به لغو سخنرانی رئیس مجلس در کرج به مناسبت سالگرد انقلاب گفت: ملت رشید کرج در یک حرکت انقلابی، طوماری را امضا کرد که یکی از بانیان برجام را از سخنرانی در سالگرد انقلاب در کرج محروم کردند. از جریانات دانشجویی که پیشتاز بودند، قدردانی میکنم. از امام جمعه محترم کرج که از این موضع جوانان انقلابی حمایت کردند، تقدیر می کنم.

وی در ادامه خطاب به سران ارشد کشور اظهار داشت: اقای لاریجانی، شخص علی مطهری، حسن روحانی و ظریف، چهار روز دیگر که مسئولیت تان در کشور تمام شود، اگر پایتان را در مسجد یا جامعه بگذارید، به خاطر اینکه از بانیان برجام بوده اید، مردم به صورت شما تف می اندازند.

عباسی ضمن انتقاد از واکنش ها به خبر لغو سخنرانی لاریجانی افزود: شنیدم که برخی از نمایندگان مجلس نسبت به موضع مردم البرز بیانیه صادر کدند. شما سال دیگر در انتخابات میخواهید شرکت کنید، شما محکومید که در این مجلس شرکت کردید و سکوت کردنید و امریکا برجام را پاره کرد و اروپا با سازوکار جدید مالی ملت را مقابل پدیده ای به ام نفت در برابر غذا قرار داد.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی و نمایندگانی که امروز بیانیه داده اید، دیدید که پریروز ظریف با چه حرارتی علیه امریکا سخن گفت. انگار رسایی، حیسن شریعتمداری و این بچه های انقلابی بودند. اقای لاریجانی! دلواپس شدید که یک دلواپسی مثل ظریف در مجلس بگوید امریکا قابل اعتماد نیست.

عباسی در ادامه اظهارات توهین آمیز خود گفت: مگر اقای لاریجانی، اقای ظریف، وقتی می گفتیم امریکا قابل اعتماد نیست، روحانی نمیگفت «تا میخواهیم تعامل کنیم، گروهی تعامل ستیز می لرزند، اگر سردتان است، برید به جهنم.» آقای حسن روحانی، اقای جواد ظریف و اقای علی لاریجانی برید به جهنم حالا که دارید می لرزید.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
9
5
مملکت اینقد بی صحابه که یکی نیس جواب اینوبده
sdn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
7
5
اینطور افراد نمیگذارند در نظام آرامش باشد تنش درست میکنند به نان ونوایی برسند ایشان هم مثل احمدی نزاد دروغ گو وبد دهن وبی تربیت است شور ندارد
لیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
7
5
وقتی ادمی مثل این آقا که معلوم نیست پشتش به کجا گرمه اینطور نسبت به سران مملکتی حالا اصلن کار نداریم خوب یا بد، هتاکی میکنه و کسی جلوشو نمیگیره معلومه که نماینده ایذه به راحتی بدترین و تحقیرآمیزترین حرفها رو به مردم شهرش میزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
3
6
سگ زردبرادرشغال است آقای عباسی میخواهدبا این سخنرانی جبهھ اصولگرارا تطھیرکنداین جبهھ قبلاامتحانش راپس داده ورفوزھ شده چه حسن کچل چه کچل حسن مردم ازھردوی اینها عبورکردندبا تشکر
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
6
4
این همه وقته که رئیس‌جمهور داره به مردم توهین می‌کنه، ساکت بودین، حالا تازه از خواب بیدار شدین؟ تعصب شما خیلی جالبه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
2
2
وجود اجتماعی این ادم وامثال ان برای کشور ومردم چه فایده واثر مثبتی داشته
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی