تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

سند ۲۰۳۰ به هیچ عنوان در پیش‌دبستانی اجرا نمی‌شود

مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ به هیچ عنوان در آموزش و پرورش و همچنین پیش‌دبستانی اجرا نمی‌شود.

کد خبر: ۲۰۲۸۲
۰۹:۳۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رخساره فضلی مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به درخواست تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «اهتمام در اجرای سند۲۰۳۰ در آموزش و پرورش» اظهار کرد:  به هیچ عنوان سند 2030 در آموزش و پرورش اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: ممکن است فعالیت‌هایی باشد که برداشت اجرای سند 2030 را ایجاد کند ولی همانطور که می‌دانید وزارت آموزش و پرورش خط قرمز و سد فولادینی ایجاد کرده است که اینکه به هیچ عنوان روح، کلام و ادبیات 2030 وارد نظام آموزش و پرورش نشود.

فضلی تصریح کرد: مقطع پیش‌دبستانی هم شامل همین قاعده است و امکان ندارد سند 2030 در آن اجرا شود.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی