تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.
رییس سازمان استاندارد:

در ۵ سال اخیر ۱۰ استاندارد بین‌المللی برای کل دنیا تدوین کردیم

رییس سازمان استاندارد گفت: زمانیکه من مسئولیت را به عهده گرفتم بودجه سازمان ۵۰ درصد درآمد بود اکنون این رقم به ۲۵ درصد رسیده است اما با این وجود ۱۴ ساختمان نیمه کاره را به اتمام رساندیم.

کد خبر: ۲۰۰۳۷
۱۱:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در نشست خبری نیره پیروزبخت با تشریح عملکرد این سازمان گفت: سازمان ملی استاندارد ۸ وظیفه اصلی دارد و در سال گذشته، موفق شده که قانون جدید خود به عنوان قانون ارتقاء، تقویت و توسعه نظام استاندارد را به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام برساند که البته تصویب آن پس از فراز و فرودهای بسیار اتفاق افتاد.

پیروزبخت با اشاره به فعالیت‌های این سازمان پس از انقلاب تاکنون گفت: بر اساس همین قانون نگاه دنیا به ما عوض شده تا قبل از سال ۵۷ حتی یک استاندارد بین‌المللی با محوریت ایران تصویب نشده بود؛ اما در ۵ سال اخیر ده استاندارد بین‌المللی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای کل دنیا تدوین شده است؛ ضمن اینکه در کمیته‌های فرعی و اصلی سازمان ایزو هم اکنون فعالیت جدی داریم.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های این سازمان گفت: با توجه به نگاه دولت به زنان اکنون ۵ مدیرکل استان از خانم‌ها انتخاب شدند.

پیروزبخت یادآور شد: زمانیکه من مسئولیت را به عهده گرفتم بودجه سازمان ۵۰ درصد درآمد بود اکنون این رقم به ۲۵ درصد رسیده است اما با این وجود ۱۴ ساختمان نیمه کاره را به اتمام رساندیم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی