تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.

آیت‌الله عیسی قاسم: مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند

آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین در پیامی درباره مردم این کشور گفت که مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌شوند و حقارت را نمی‌پذیرند.

کد خبر: ۱۹۹۴۱
۰۹:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و پدر معنوی انقلاب این کشور در بیانیه‌ای از مقر اقامتش در نجف اشرف گفت: بحرین کشور اسلام و ایمان، کشور علم و معرفت و هدایت و کشور کرامت و عزت و سربلندی است. مردم بحرین مردمی جسور و پیشرو هستند که هرگز حقارت و تسلیم شدن را نمی‌پذیرند و توهین به مذاقشان خوش نمی‌آید و هرگز به ضرر دین و ایمان و آزادی‌شان کاری نمی‌کنند. مردم بحرین به کسی تعدی نمی‌کنند، تسلیم تجاوز نمی‌شوند، از حق دفاع می‌کنند و به غیر حق راضی نمی‌شوند و از حق دست نمی‌کشند. حق و عدالت و آزادی خواسته دائمی مردم بحرین است و هرگز آن را فراموش نکرده و از آن دست نمی‌کشند.

در این بیانیه آمده است: مردم بحرین با انسانیت و هویت درخشان و تاریخ جاویدان و رسالت استوار خود و با این میزان از معنویت و جسارت و بزرگواری امکان ندارد سیاستی را بپذیرند که از منظر واقعی به انسانیت و عزت و سربلندی‌شان نگاه نکند. هزاران درود به بحرین و مردمش که در مسیر آینده‌ای باشکوه پیش می‌رود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی