تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

رئیس جمهور آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی به هموطنان مسیحی، ابراز امیدواری کرد که جهان در سال جدید شاهد گسترش صلح، عدالت و ریشه‌کنی هرگونه بداخلاقی و تبعیض برای آحاد مردم باشد.

کد خبر: ۱۷۶۳۰
۲۰:۵۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال 2019 میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک می‌گویم.

میلاد حضرت مسیح(ع) برای همه جوامع به ویژه پیروان مسیحیت پیام‌آور معنویت، صلح و دوستی، و سیره زندگی و توصیه‌های آن حضرت، همواره راهنمای بشریت بوده است.

امیدوارم در سال جدید شاهد گسترش صلح، عدالت و ریشه‌کنی هرگونه بداخلاقی و تبعیض برای آحاد مردم جهان باشیم و همه مسیحیان و دیگر معتقدان به ادیان الهی در کنار هم و در گستره ایران عزیز زندگی سرشار از موفقیت و شادی را پیش‌رو داشته باشند.

برکت و شادکامی برای هموطنان مسیحی آرزومندم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی