تیتر امروز

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تا تار مو/تقیه‌ی علماء دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم
در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تا تار مو/تقیه‌ی علماء دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم

در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبرنژاد مجتهد و مدرس حوزه، در ادامه موضوع "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی" به تاثیر تقیه در کنش علماء دین پرداختیم.
محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه

این هشتاد و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...
گفت‌وگوی دیدار در برنامه ایرانشهر با یک تحلیلگر مسایل سیاسی

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...

دیدارنیوز در روزی که سومین دور از مذاکرات تهران و واشنگتن در شهر مسقط برگزار شد، میزبان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در برنامه ایرانشهر بود.

سندی که نشان می دهد دانشگاه آزاد باید حداقل از سه سال پیش جلوی حادثه اتوبوس مرگ را می گرفت

بر اساس دستورالعمل نظارت بر سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویی، دانشگاه آزاد از لااقل سه سال پیش می توانست از حادثه موسوم به اتوبوس مرگ جلوگیری کند.

کد خبر: ۱۷۴۹۲
۱۰:۳۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در بخشنامه ای که سی ام دی ماه سال 1394 در 4 ماده و دو تبصره توسط معاونین وقت دانشجویی و اداری-مالی صادر شده،  دستورالعمل نظارت بر سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویی تدوین و به تمام روسای مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد از جمله واحد علوم تحقیقات ابلاغ شده است. 

نکته جالب توجه در این بخشنامه الزاماتی است که باعث تدوین و نگارش آن شده که در مقدمه ی آن آمده است، از جمله: امنیت و آرامش بیشتر خانواده ی دانشجویان.
 
از دیگر نکات مهم این بخشنامه بند 2 ماده یک می باشد که بایستی یک نفر به عنوان مسئول کنترل بازدید های دوره ای معاینه فنی را انجام دهد و گزارش روزانه خود را تحویل معاون دانشجویی و فرهنگی هرواحد و هر مرکز دهد. 

حال سوال اینجاست که گزارش های مذکور تحویل معاون مربوطه شده است یا خیر و آیا این بخشنامه مورد تایید مسئولان فعلی هست؟

اما شاید تاکید این بخشنامه بر حداکثر سن مجاز وسائل نقلیه واحد حمل و نقل دانشگاه آزاد مهم ترین نکته ای باشد که نشان دهنده تخلف از این بخش نامه است.

در بند 2 ماده دو بخشنامه ی مورد اشاره صراحتا آمده است که وسائل نقلیه مورد استفاده سرویس ها بایستی حداکثر ده سال عمر داشته باشد که در حادثه ی اخیری که پیش آمد، این مهم لحاظ نشده است.

شاید هم بخشنامه یادشده دیگر دارای اعتبار نیست و ملغی شده است، در این صورت بخش نامه ی جایگزین آن چه بوده است؟

در پایان این دستورالعمل تاکید شده است: « مسئولیت حسن اجرای مفاد دستورالعمل بر عهده روسای واحدها و مراکز دانشگاهی و مسئولیت نظارت بر آن بر عهده روسای واحدهای مرکز استان و دبیران هیات های امنای استان ها می باشد.»
 
در ادامه تصویر کامل این بخشنامه را از نظر می گذرانید:
 
سندی که نشان می دهد دانشگاه آزاد باید حداقل از سه سال پیش جلوی حادثه اتوبوس مرگ را می گرفت
 
سندی که نشان می دهد دانشگاه آزاد باید حداقل از سه سال پیش جلوی حادثه اتوبوس مرگ را می گرفت
 
سندی که نشان می دهد دانشگاه آزاد باید حداقل از سه سال پیش جلوی حادثه اتوبوس مرگ را می گرفت
 
سندی که نشان می دهد دانشگاه آزاد باید حداقل از سه سال پیش جلوی حادثه اتوبوس مرگ را می گرفت
منبع: جماران
ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت