تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
بازار خودرو

محصولات ایران‌خودرو میلیاردی شدند!

در بازار خودرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما یکی از محصولات محبوب ایران‌خودروست که با قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود. این خودرو امروز با رشد ۲۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قرار گرفت. ورود دو محصول ایران خودرو به کانال میلیاردی از ابتدای هفته جاری مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۷۴۵۶۱
۱۱:۲۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

محصولات ایران‌خودرو میلیاردی شدند!

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز ۶ آبان ۱۴۰۳ در تعداد زیادی از محصولات داخلی و مونتاژی نوسانی است. ورود دو محصول ایران خودرو به کانال میلیاردی از ابتدای هفته جاری مورد توجه قرار گرفت.

وضعیت بازار خودرو پس از حمله اسرائیل به ایران متحول شده و متفاوت‌تر از روز‌های گذشته گزارش می‌شود. اما با وجود کاهشی شدن قیمت ارز، بازار خودرو در برابر آن مقاومت کرده و بیشتر محصولات مونتاژی و داخلی روند صعودی به خود گرفتند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی در تعدادی زیادی از محصولات با شیب مثبت روبه‌روست.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از خودرو‌هایی است که در کانال میلیاردی در بازار معامله می‌شود. این خودرو از دیروز تا صبح امروز پنج میلیون تومان گران شده تا به قیمت یک میلیارد و دو میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

تارا دستی V۱ با مدل ۱۴۰۳ تعادل خود را همانند سایر محصولات این شرکت از دست داده است. این سدانِ کلاس C که بر پلتفرم پژو ۳۰۱ ساخته شده امروز با رشد ۱۴ میلیون تومانی از کانال ۷۰۰ میلیون تومان خارج شد تا با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان به فروش برسد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما به عبارتی نمونه فیس‌لیفت‌شده از ۲۰۶ به حساب می‌آید که بر مبنای مدل ۲۰۷ به روز رسانی شده است. خودروی مذکور یکی از محصولات محبوب ایران‌خودروست که با قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود. این خودرو امروز با رشد ۲۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قرار گرفت.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی شده امروز برخلاف سایر محصولات داخلی روند نزولی را به خود گرفته است. این محصول با افت ۳.۵ میلیون تومانی در بازار به قیمت ۴۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین اتوماتیک G خودرویی با ظاهر ساده و امکانات رفاهی مناسب، امروز ۱۳ میلیون تومان گران شده و در محدوده ۸۳۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

محصولات ایران‌خودرو میلیاردی شدند!

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اکثر محصولات با تغییر قیمت روبه‌رو شد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، امروز تغییر قابل توجهی داشته است. این خودرو امروز ۹۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) یکی از اتومات‌های بازار داخلی که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود. این خودرو با افزایش ۲۹ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات مدیران خودرومحسوب می‌شود که با افت ۲۵ میلیون تومانی در کانال دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

محصولات ایران‌خودرو میلیاردی شدند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی