تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
در آستانه روز رشت برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در شهر خلاق خوراک کشور

روهام قلیچی، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری غذا و کافه در کشور‌های پیشرفته در کنار سایر بخش‌های گردشگری به عنوان یک مسئله توسعه‌ای، کارآفرینی و درآمدزای کشور گفت: نمایشگاه صنعت غذا در صدد گسترش و اشاعه این دیدگاه مهم در کشور است و رشت، به‌عنوان شهر خلاق خوراک کشور می‌تواند در این نمایشگاه آذرماه امسال یک سنگ بنا و رویکرد جدیدی را در این عرصه پایه‌گذاری کند.

کد خبر: ۱۷۴۵۳۰
۱۹:۳۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود

دیدارنیوز _ استان گیلان: رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: در آستانه روز رشت با همراهی سه بخش کافه، رستوران و صنایع وابسته در شهر خوراک ایران نمایشگاه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

روهام قلیچی امروز شنبه پنجم آبان ماه از برگزاری بزرگترین نمایشگاه خدمات و صنعت غذا و صنایع وابسته خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت شهرداری رشت و اداره‌کل صمت برای نخستین بار جهت عرض اندام نخبگان این حوزه پر مصرف و پرطرفدار نمایشگاه ویژه‌ای جهت رقابت فعالان حرفه‌ای این کسب و کار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالان این عرصه باهم می‌توانند بازار را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهتر کنند، افزود: آنچه ما در صنعت رستوران و کافه با آن روبرو هستیم مانند تجهیزات آشپزخانه و مبلمان در رستوران و کافه باهم مشترک هستند که تمامی آن‌ها در این نمایشگاه به صورت حرفه‌ای برای اعتلای این مشاغل گرد هم می‌آیند.

قلیچی تصریح کرد: با توجه به اینکه واسطه‌گری در فضای اقتصادی بسیار زیاد است و یکی از مشکلات اصلی و فعلی ما هم زیادی واسطه‌هاست لذا این نمایشگاه واسطه‌ها را کنار خواهد زد و برند‌ها می‌توانند آخرین تکنولوژی بازار را در این نمایشگاه عرضه کنند.

وی تکنولوژی و زیرساخت‌هایی مانند فضای مجازی و استارت‌آپ‌ها را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران کل کشور نیز می‌توانند در این نمایشگاه که در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ آذرماه امسال برگزار می‌شود، حضور داشته و فضای جغرافیایی این بازار بزرگ را به نحو مطلوب شناسایی کنند و از الگو‌های موفق برای اعتلاء کسب و کار خود کمک بگیرند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری غذا و کافه در کشور‌های پیشرفته در کنار سایر بخش‌های گردشگری به عنوان یک مسئله توسعه‌ای، کارآفرینی و درآمدزای کشور، تأکید کرد: این نمایشگاه نیز در صدد گسترش و اشاعه این دیدگاه مهم در کشور است و رشت، به‌عنوان شهر خلاق خوراک کشور می‌تواند در این نمایشگاه آذرماه امسال یک سنگ بنا و رویکرد جدیدی را در این عرصه پایه‌گذاری کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی