تیتر امروز

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک استاد دانشگاه:

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود یک بار دیگر به سراغ فیاض زاهد، استاد دانشگاه و جامعه شناس رفت و با او درباره موضوع وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی گفت و گو کرد که می خوانید.
پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید
در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید

در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد مجتهد و مدرس حوزه ادامه گفتگوی قبل درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" را پی گرفتیم.
جانشین فرمانده انتظامی فراجا در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایپاس

سردار رضایی: خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور گفت: امروز خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم بلکه رقابت با سایر کشور‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را شاهد هستیم.

کد خبر: ۱۷۴۲۴۱
۱۱:۰۸ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

سردار رضایی: از تهدید‌ها فرصت ساختیم

دیدارنیوز: جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور گفت: در این سال‌هایی که ما تحریم‌های ظالمانه را تجربه کردیم شرایطی ایجاد شد که شرکت‌های داخلی پای کار آیند و به کل کشور‌های جهان این پیام را داد که می‌شود از تهدید، فرصت ساخت.

سردار قاسم رضایی با حضور در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایپاس افزود: نیروی انتظامی کشور ما یک وجه انتظامی و یک وجه پلیسی دارد. برقراری امنیت از مرز تا تمام شهر‌ها نیازمند این است که از به روزترین امکانات و تجهیزات استفاده شود.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور ادامه داد: این نمایشگاه قدمت ۲۵ ساله دارد و به خاطر کرونا چندسالی برگزار نشد، اما در اوایل ایجاد این نمایشگاه، تولیدات همگی برای خارج از مرز‌ها بود، اما خوشبختانه امسال بیشتر محصولات تولید داخل است که با سایر محصولات خارجی رقابت می‌کنند.

رضایی گفت: در پنج سال اخیر بیشتر تولیدات در داخل کشور انجام می‌شود که بسیار برای ما حائز اهمیت است.

وی افزود: پلیس در کشور ما از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است به همین جهت ما افتخار می‌کنیم که تابلوی پلیس مردم محور است که از آرمان انقلاب اسلامی بهره گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور ادامه داد: همه اقدامات ما در راستای جلب رضایت مردم و در نتیجه خداوند است. پلیس هوشمند در راستای مردم محوری، بر پلیس در سراسر کشور حاکم است و قصد پیشگیری از جرم دارد.

رضایی گفت: در سال‌هایی که تحریم‌های ظالمانه را تجربه کردیم شرایطی ایجاد شد که شرکت‌های داخلی پای کار آیند و به کل کشور‌های جهان این پیام را داد که می‌شود از تهدید، فرصت ساخت و امروز کشور ما بر اساس نیاز، تمام خواسته‌های خود را تولید و تامین می‌کند.

وی افزود: امروز خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم بلکه رقابت با سایر کشور‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور خطاب به بنیاد تعاون ادامه داد: بر اساس مسائلی که به وجود می‌آید، تجهیزات و وسایل جدید در رصد پلیس قرار می‌گیرد. امروز به طور قطع عنوان می‌کنم در ماموریت‌های مختلف پلیس مانند مرزها، جاده‌ها و ... از فرصت‌های بنیاد تعاون استفاده می‌کند که از تمام اقدامات انجام شده توسط این نهاد متشکرم.

رضایی گفت: خوشبختانه در بررسی‌های ما مشخص است که رضایت مندی مردم را هم دارا هستیم. امروز در مرز‌های شرقی که گرفتار مشکلاتی از سوی منبع مواد مخدر هستیم از توانمندی‌های این شرکت‌ها و از محصولاتشان استفاده می‌کنیم. همچنین از سیستم‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف نیز استفاده می‌کنیم که بخشی از آن‌ها در حال حاضر توسط پلیس تولید می‌شود.

وی خطاب به مهمانان خارجی افزود: امروز ما آماده انتقال تجربیات خود به سایر کشور‌ها هستیم تا آرامش در جهان که جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است، فراگیر شود. همه کشور‌هایی که امروز در این نمایشگاه حضور دارند و مرکز نظامی یا سیاسی دارند می‌توانند با پلیس ایران همکاری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی