تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.

کد خبر: ۱۷۴۰۸۶
۱۱:۱۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

دیدارنیوز ـ عوام الملک:

 

رییس خواص‌الدوله حضرت آقای مسعود.
سلام.

نامه این هفته به خاطر دستاورد‌های متعدد کل خواص باید پر از تبریکات متعدد من به تو باشد. بالاخره در این هفته همانطور که قیمت‌ها سعی کردند رکورد‌های قبلی خود را بشکنند و در تورم از ونزوئلا جلو زدیم، کار مشترک خواص‌المله‌ها و شورای پاسبانان هم به نتیجه رسید و لایحه مربوط به حجاب که باعث عفاف نسوان جامعه می‌شود هم تصویب شد که اینطور که مرتضی، خواص‌المله تهران، اعلام کرد باعث می‌شود حدود چهار پنجم مسائل فرهنگی حل شود. ضمنا شنیدم در جلسه خواص‌الدوله‌ها وقتی عبدالناصر گفته فیلترینگ باید برداشته شود بقیه خواص‌الدوله‌ها برایش دست زده‌اند. این دستاورد خودش برای چند هفته تبریک گفتن به کل خواص کافی‌ست. اصلا وفاق یعنی همین!

خوشبختانه شنیدم تیم خاتون بم هم به خاطر حرکات زشت و زننده یکی از اعضایش به نام زهرا بعد از گل زدن در مسابقات باشگاه‌های آسیا از همه عوام عذرخواهی کرده است. واقعا خیالم راحت شد. چند روزی بود که جریحه‌دار شده بودم. اصلا اینکه یک سری از نسوانمان فکر کنند اینقدر آخرالزمان شده که می‌توانند فوتبال بازی کنند برای جریحه‌دار شدن همه ما عوام تا ابدالدهر کافی‌ست. خوشبختانه به نظر می‌رسد خواص در زمینه درست تربیت کردن نسوان در دوره مسعود با هم هماهنگ هستند. اتفاقا یکی از عوام به من گفت که هفته پیش وقتی مثل قبل با متعلقه‌اش برای دویدن به بوستان یاس فاطمی تهران مراجعه کرده بودند در زمان ورود به بوستان از سوی عده‌ای از عوامل لباس شخصی خواص که روی ماشین‌های پلاک شخصی‌شان چراغ گردان می‌گذارند و چون از عوامل خواص هستند مملکت مال خودشان هست به خاطر رنگ تنبان ورزشی متعلقه اخطار گرفتند و به ایشان اعلام شد که شماره خودرویشان ثبت خواهد شد تا در صورت تکرار برخورد مناسب منجر به عذرخواهی با ایشان انجام شود. این‌ها خیلی خوب است. عوام اگر قرار باشد بعد از این همه سال تحت تربیت بودن نفهمند که دویدن و ورزش کردن کار نسوان نیست باید تنبیه شوند.

آقا مسعود! یادم هست آن چند روز اولی که رییس خواص‌الدوله شده بودی هنوز خریدهایت را خودت انجام می‌دادی. به نظرم الان هم وقت‌هایی که مسافرت خارجی نیستی گاهی سری به مغازه‌ها بزن. چون اینطور که عوام مختلف می‌گویند از شیر گاو تا ماهیچه گوسفند همه چیز گران شده است. تریاک را که دیگر نگو. لااقل اینکه خودت به مغازه‌ها سر بزنی این حسن را دارد که می‌توانی چگونه تکذیب کردن را به فاطمه، سخنگوی خواص‌الدوله‌ها، یاد بدهی. روسای قبلی خواص‌الدوله‌ها همین کار را می‌کردند. می‌توانی از حسن و محمود بپرسی. بقیه‌شان که به اشکال مختلف در دسترس نیستند. در ضمن از غلامحسین و خواص‌الرعایا هم به خاطر اعلام جرمشان علیه روزنامه هم‌میهن خیلی تشکر کن. عکس حضرت ایوب را می‌کشند که به خواص توهین کنند و این بد است. به نظرم یک نسخه از ترانه صبر ایوب استاد جواد را هم بردار و پیش غلامحسین برو و با هم گوش کنید. می‌دانم که شنیده‌اید و از با هم شنیدنش لذت خواهید برد. اصلا لذت شنیدن صبر ایوب در جماعت است. از قول ما عوام به خودت و غلامحسین و محمدباقر و بقیه خواص هم بگو که بی تو موندن لحظه‌ی جبر منه، صبر ایوب زمان، صبر منه. البته اگر تمام نشود و کاسه‌اش لبریز نشود.

عوام‌الملک
طهران، پنجشنبه، بیست و شش مهر (میزان) سنه یکهزار و چهارصد و سه شمسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی