تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تورنمنت نمایشی با حضور جوکوویچ، نادال، آلکاراس و سینر در نیمه نهایی

جنگ ستارگان در عربستان!

در شرایطی که جوانان ایرانی در آرزوی دیدن ستاره‌های ورزش جهان در شهر‌های کشورمان هستند، ستاره‌های محبوب دنیای تنیس یعنی جوکوویچ، نادال، آلکاراس و سینر امشب در عربستان به میدان می‌روند.

کد خبر: ۱۷۴۰۵۳
۱۲:۵۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

جنگ ستارگان در عربستان!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تورنمنت نمایشی تنیس جام شش پادشاه در عربستان امشب (پنجشنبه) با دو دیدار جذاب پیگیری می‌شود.

به گزارش دیدارنیوز، در حالی که در ایران ما هنوز مشکل زمین چمن و امکانات ورزشگاه و ورود زنان را داریم، در عربستان، قطر و امارات رقابت شدیدی برای ورود ستاره‌های تنیس و دیگر ورزشکاران مطرح جهان وجود دارد.

عربستان با هزینه چند میلیون دلاری، ستاره‌های برتر تنیس مردان یعنی یانیک سینر، دنیل مدودف، نواک جوکوویچ، کارلوس آلکاراس، رافائل نادال و هولگر رونه را به ریاض کشانده است.

شب گذشته سینر دو بر صفر مدودف را شکست داد و به نیمه نهایی رسید تا دوباره بعد از چند روز از فینال مسترز شانگهای، حریف نواک جوکوویچ شود. آلکاراس هم رونه را به راحتی در دو ست مغلوب کرد و باید به مصاف هموطن پرافتخارش رافا نادال که به تازگی تاریخ خداحافظی‌اش از میادین را اعلام کرده، بازی کند.

برنامه رقابت‌های نمایشی جام شش پادشاه:

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ایران

یانیک سینر - نواک جوکوویچ

در ادامه، حدود ساعت ۲۱:۳۰

کارلوس آلکاراس - رافائل نادال

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی