تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
هدف آن‌هایی هستند که فرار مالیاتی دارند

وزیر اقتصاد: کسی دست به حساب مردم نمی‌برد/ تورم قابل تحمل نیست

ناصر همتی، وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کسی با حساب مردم کاری ندارد و هدف فراریان مالیاتی هستند، درباره کاهش تورم گفت: باید کاهش پیدا کند، این قابل تحمل نیست و نظر وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هم این است که ان‌شاالله این نرخ را به تدریج پایین بیاوریم.

کد خبر: ۱۷۴۰۰۰
۱۳:۴۸ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

وزیر اقتصاد: کسی دست به حساب مردم نمی‌برد/ فیلترینگ در حوزه من نیست

دیدارنیوز: وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص میزان سود بانکی و تاثیر آن در نرخ تورم، تصریح کرد: اگر در بلندمدت سود بانکی بالا باشد تأثیر می‌گذارد، تلاش ما این است که این را پایین بیاوریم.

ناصر همتی، وزیر اقتصاد و دارایی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با کاهش تورم، گفت: باید کاهش پیدا کند، این قابل تحمل نیست و نظر وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هم این است که ان‌شاالله این نرخ را به تدریج پایین بیاوریم.

همتی در خصوص حل موضوع فیلترینگ گفت: این مساله مربوط به حوزه من نیست.

وی در خصوص میزان سود بانکی و تاثیر آن در تورم تصریح کرد: اگر در بلندمدت سود بانکی بالا باشد تأثیر می‌گذارد، تلاش ما این است که این را پایین بیاوریم.

همتی در رابطه با اتصال حساب‌های مردم به سامانه‌های مالیاتی، گفت: اتصال اشکالی ندارد، الان هم است. حرف بدی زده بودند و گفته بودند که می‌خواهند دست به حساب مردم ببرند. اصلا همچین چیزی نیست، کسی با حساب مردم کاری ندارد و سازمان مالیاتی به موجب قانون در برنامه هفتم پیشرفت، موظف است اطلاعات مربوط به بانک‌ها و شهرداری‌ها و ... را به صورت برخط داشته باشد و این برای جلوگیری از فرار مالیاتی است، نه برای دخالت در حساب مردم. به نظر آن‌هایی که می‌خواهند فرار مالیاتی داشته باشند و آن دانه درشت‌ها دارند این تبلیغات را می‌کنند.

وی افزود: این موضوع در گردش حساب‌ها در جامعه تاثیری ندارد هدف آن‌هایی هستند که فرار مالیاتی دارند و ربطی به مردم ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی