تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد

زخمی‌شدن ۲۳ نظامی اسرائیلی در غزه و لبنان

ارتش اسرائیل امروز چهارشنبه اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ نظامی این رژیم در نبرد‌ها با مقاومت فلسطین و لبنان زخمی شده‌اند.

کد خبر: ۱۷۳۹۸۱
۱۱:۳۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

زخمی‌شدن ۲۳ نظامی اسرائیلی در غزه و لبنان

دیدارنیوز: ارتش اسرائیل به زخمی شدن دست‌کم ۲۳ نظامی صهیونیست در نبرد‌ها در نوار غزه و لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته اذعان کرد.

به نقل از خبرگزاری سما، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ نظامی این رژیم در نبرد‌ها با مقاومت فلسطین و لبنان در جنوب لبنان و نوار غزه زخمی شدند.

روز گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از زمان آغاز حمله زمینی به لبنان ۱۶ نظامی صهیونیست کشته و ۳۰۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

شمار کشته‌های اعلام شده رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) نیز به ۷۴۰ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صد‌ها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است. مقاومت فلسطین نیز با گذشت بیش از یکسال همچنان درحال نبرد با نظامیان صهیونیست در نوار غزه و گرفتن تلفات از ارتش رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی