تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد

رونمایی از ۱۰۸ آمبولانس جدید/ ۳۰۰۰ آمبولانس فرسوده‌اند

طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از ۱۰۸ آمبولانس جدید و توزیع آن‌ها در کشور خبر داد و گفت که ۳۰۰۰ آمبولانس فرسوده‌اند.

کد خبر: ۱۷۳۶۵۴
۱۷:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

رونمایی از ۱۰۸ آمبولانس جدید/ ۳۰۰۰ آمبولانس فرسوده‌اند

دیدارنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آیین رونمایی از ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید سازمان اورژانس کشور با اشاره به فرسوده بودن ۳۰۰۰ دستگاه آمبولانس در سطح کشور، نوسازی و تجهیز ناوگان سازمان اورژانس را از اولویت‌های دولت چهاردهم دانست و گفت: حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته می‌شود.

طاهر موهبتی در این مراسم که در پایگاه اورژانس در بوستان ولایت تهران برگزار شد، یکی از اقدامات و عملکرد نظام سلامت را ماموریت در حوادث و سوانح دانست و گفت: هر قدر در شاخص‌های رسیدگی به بیماران و مصدومان و چابک شدن سازمان اورژانس کار کنیم، میزان مرگ و میر به شدت کاهش می‌یابد.

وی افزود: دقیقه و ثانیه در رسیدن به محل حادثه مهم است، اما کمبود آمبولانس، پایگاه اورژانس و نیروی انسانی در اورژانس، ماموریت‌های اورژانس را با اختلال روبرو می‌کند و همه ما مسئولان باید توجه داشته باشیم که تاخیر در ماموریت‌های اورژانس می‌تواند آثار نامناسبی را به همراه داشته باشد و نجات یک انسان به معنای نجات بشریت است.

مهندس موهبتی استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در تامین آمبولانس‌های مورد نیاز کشور را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: مناطق آزاد می‌توانند به تامین آمبولانس‌های مجهز و روز دنیا با سرعت بالا و هزینه کمتر کمک کنند البته تحریم‌های ظالمانه شامل حوزه سلامت، دارو و تجهیزات نیز شده و مردم دچار مشکل و آسیب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت فرایند تامین آمبولانس و زیرساخت‌ها را دشوار و زمان بر دانست و گفت: از همه مدیرانی که در سال‌های گذشته برای تامین ناوگان جدید آمبولانس‌های جدید و پیشرفته تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

به گزارش وبدا، وی در حاشیه این مراسم نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا سه هزار آمبولانس فرسوده اورژانس کشور در برنامه‌ای دو سه ساله، نوسازی شود تا به نظام سلامت و آرامش و سلامتی مردم، کمک کنیم. خوشبختانه امروز ۱۰۸ دستگاه آمبولانس از قرارداد ۶۲۵ دستگاه آمبولانس رونمایی و در سراسر کشور توزیع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی