تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دیدار رئیس هلال‌احمر با وزیر راه/ بحث درباره مردم مظلوم سوریه و لبنان

در دیدار پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر و فرزانه صادق، وزیر راه‌وشهرسازی، در خصوص همکاری‌های متقابل و همچنین نحوه امدادرسانی به مردم مظلوم سوریه و لبنان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: ۱۷۳۶۱۸
۱۹:۲۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

دیدار رئیس هلال‌احمر با وزیر راه و شهرسازی

دیدارنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار و گفتگو با وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت ایجاد کریدور‌های امن زمینی، هوایی و دریایی جهت امدادرسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم جنگ‌زده لبنان تاکید کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت‌هلال‌احمر، در دیدار پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر و فرزانه صادق، وزیر راه‌وشهرسازی، در خصوص همکاری‌های متقابل و همچنین نحوه امدادرسانی به مردم مظلوم سوریه و لبنان بحث و تبادل نظر شد.

کولیوند بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد عام‌المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و مشارکت‌های مردمی در عموم موضوعات امدادی، خیریه و کمک‌رسانی به مصدومین و مجروحین، به ویژه در سوانح و بلایای طبیعی و با بهره‌گیری از توان کارکنان خدوم خود در راستای همراهی و همیاری دولت، به یاری مردم می‌شتابد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حوزه امدادرسانی، بیش از ۵۰ درصد خدمات ارائه‌شده به حوادث جاده‌ای اختصاص دارد و بر همین اساس در تمامی جاده‌های اصلی کشور این خدمات امداد جاده‌ای توسط کارکنان، نیرو‌های پشتیبانی‌کننده و امدادگران و نجاتگران در حال انجام است که این همکاران عموماً از اقشار با درآمد متوسط و فاقد مسکن هستند.

کولیوند در ادامه از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا با توجه به سیاست‌های دولت به ویژه در عرصه تأمین مسکن در خصوص تأمین زمین مناسب جهت واگذاری به همکاران موجود در بدنه جمعیت هلال احمر در همه استان‌ها دستور همکاری لازم را صادر کنند.

در ادامه این دیدار کولیوند گزارشی از نحوه امدادرسانی و ارسال محموله‌های بشردوستانه جمهوری‌اسلامی‌ایران برای مردم لبنان که در حمله رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته‌اند ارائه و درخواست کرد تا ضمن بررسی کریدور‌های امن زمینی، هوایی و دریایی از طریق وزارت راه‌وشهرسازی این امکان میسر شود تا امدادرسانی و ارسال کمک‌های بیشتری به مصدومین و آوارگان لبنانی که در سوریه به سر می‌برند یا هنوز در لبنان هستند صورت پذیرد.

در ادامه فرزانه صادق رئیس وزیر راه و شهرسازی از امدادرسانی به موقع هلال‌احمر به مردم مظلوم لبنان تقدیر و بیان کرد بررسی‌های لازم درخصوص نحوه ارسال کمک‌های جمهوری‌اسلامی ایران به سوریه و لبنان انجام و در این راستا همکاری لازم صورت می‌گیرد و در خصوص تسهیلات مسکن کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر از طریق وزارت مسکن و شهرسازی قول مساعد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی