تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
همتی، نماینده ایلام اعلام کرد

با فرمان رهبر انقلاب، اسرائیل در آتش جهنم خواهد سوخت

فریدون همتی، نماینده ایلام در مجلس گفت: دشمن بداند اگر دچار خطای محاسباتی شود، با فرمان رهبر انقلاب، رژیم غاصب در آتش جهنم خواهد سوخت.

کد خبر: ۱۷۳۵۸۵
۱۲:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

با فرمان رهبر انقلاب، اسرائیل در آتش خواهد سوخت

دیدارنیوز: نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان و چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بداند اگر دچار خطای محاسباتی شود با فرمان رهبر معظم رژیم غاصب در آتش جهنم خواهد سوخت.

فریدون همتی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در نطق خود گفت: از مدیریت بی‌نظیر و تدبیر شجاعانه رهبری معظم و عزیزمان در حفظ اقتدار نظام، جلوگیری از اقدام شتاب‌زده و همچنین پرهیز از جنگ مستقیم که اهداف دشمن هست، باید تشکر کرد و خدا را شاکریم. اما دشمن بداند اگر دچار خطای محاسباتی شود با فرمان رهبر معظم انقلاب رژیم غاصب در آتش جهنم خواهد سوخت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه از مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: اما مشکلات و موضوعاتی که باید به آن بپردازیم؛ موضوع اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که اجرایی نشده است. پرداخت مانده پول گندمکاران و همچنین پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به ویژه فرهنگیان عزیز که امروز تبدیل به موضوع جدی جامعه شده، واجب است. از دولت انتظار داریم هرچه سریع‌تر اقدام عملی کند.

همتی گفت: مشکل گزینش داوطلبان معلمین و همچنین برطرف کردن مشکل معلمان نهضتی و سایر معلمان که در قالب‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند، باید حل شود. از وزیر آموزش و پرورش، رئیس‌جمهور و وزیر کشور استفاده از نیرو‌های با تجربه و تحصیل کرده را خواستاریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی