تیتر امروز

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
با حکم وزیر کار

«سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

با حکم «احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.

کد خبر: ۱۷۳۵۶۲
۲۰:۵۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

«سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

دیدارنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «مصطفی سالاری» را به‌عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی از سوی «احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.

مصطفی سالاری فارغ‌التحصیل دوره دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردوی فرانسه و دانش آموخته دوره دکترای حقوق عمومی از دانشگاه تهران است.

سالاری پیش از این نیز طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود. او سوابق متعدد اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه اجتماعی، مناطق آزاد اقتصادی، بنگاه‌داری و ... را دارد.

وی همچنین دارای تجارب موثری در ارتباط با جوامع کارگری است و قائم مقامی سازمان پارس جنوبی و مدیریت پارس شمالی را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی