تیتر امروز

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
قصد ندارم در مورد فرضیات صحبت کنم

ادعای کامالا هریس؛ ایران دشمن اصلی ماست

کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران دشمن اصلی ایالات متحده است و کاری که باید انجام شود این است که ایران هرگز به توانایی هسته‌ای شدن دست پیدا نکند.

کد خبر: ۱۷۳۵۵۵
۱۹:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

ادعای کامالا هریس؛ ایران دشمن اصلی ماست

دیدارنیوز: کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در بخشی از مصاحبه خود با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس، ایران را به عنوان دشمن اصلی ایالات متحده معرفی کرد. پخش کامل این مصاحبه هنوز انجام نشده است.

نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال بیل ویتاکر برای نام بردن دشمن اصلی ایالات متحده، گفت: «فکر می‌کنم گزینه آشکاری به ذهن خطور می‌کند، که ایران است.»

او مدعی شد: «دستان ایران به خون آمریکایی آغشته است. در خصوص حمله اخیر [ایران]به اسرائیل با ۲۰۰ موشک بالستیک، کاری که باید انجام دهیم این است که مطمئن شویم ایران هرگز به توانایی هسته‌ای شدن دست پیدا نمی‌کند، این یکی از بالاترین اولویت‌های من است.»

هریس توضیح نداد که اگر شواهدی وجود داشته باشد که تهران در حال ساخت سلاح هسته‌ای باشد، اجازه حمله پیشگیرانه به سایت هسته‌ای ایران را می‌دهد یا خیر. کامالا هریس گفت: «در حال حاضر قصد ندارم در مورد فرضیات صحبت کنم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی