تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
در گفتگو با وزیر خارجه مصر مطرح شد

تاکید عراقچی بر آمادگی نیرو‌های مقاومت برای حمله احتمالی اسرائیل

عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران در گفتگو با بدر عبدالعاطی، همتای مصری خود وضعیت مقاومت در لبنان را مطلوب توصیف کرد و بر آمادگی کامل نیرو‌های مقاومت برای رویارویی با حمله احتمالی زمینی ارتش اسرائیل تاکید کرد.

کد خبر: ۱۷۳۴۹۹
۱۸:۳۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

عراقچی

دیدارنیوز: وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مصر به صورت تلفنی گفتگو کردند.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان و بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر، ظهر امروز در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه رایزنی کردند.

طرفین در این گفتگو بر ضرورت افزایش تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای آوارگان تاکید کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به سفر اخیر خود به بیروت، وضعیت مقاومت در لبنان را مطلوب توصیف کرد و بر آمادگی کامل نیرو‌های مقاومت برای رویارویی با حمله احتمالی زمینی ارتش صهیونیستی تاکید کرد.

عراقچی همچنین تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران به دنبال افزایش تنش و جنگ در منطقه نیست؛ اما از جنگ هم هراسی ندارد و به هر گونه اقدام و ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی، پاسخ محکم و متناسب خواهد داد.

طرفین در خصوص ادامه مشورت‌ها و رایزنی‌ها در خصوص تحولات منطقه توافق کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی