تیتر امروز

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
سرمربی سابق استقلال بازهم خبرساز شد

محرومیت فکری پس از اظهارات جنجالی

محمود فکری، سرمربی سابق استقلال که روی نیمکت تیم مس شهر بابک حضور دارد، شب گذشته فضای فوتبال ایران را با اظهارات دور از انتظارش بهم ریخت. فکری پیش از این هم در استقلال و پس از پایان دیدار با فولاد خوزستان در اهواز حرف‌های جنجالی به زبان آورده بود!

کد خبر: ۱۷۳۳۲۲
۰۹:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

محرومیت فکری پس از اظهارات جنجالی

دیدارنیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستور موقتی اعلام کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی، محمود فکری سرمربی تیم مس شهر بابک به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

وی همچنین جهت ادای توضیح باید در کمیته انضباطی حضور یابد.

محمود فکری و اظهارات جنجالی درباره سرمربی همجنسگرا

به نقل از خبرورزشی، در بخش پایانی کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم مس شهر بابک و سایپا در لیگ آزادگان، خبرنگاران درباره استقلال و رفتن جواد نکونام از محمود فکری سوال پرسیدند و او ضمن حمایت از جواد نکونام که زمان سرمربیگری در استقلال با او که آن زمان سرمربی فولاد بود، دعوا داشت و در همان دعوا‌ها واژه کارکشته وارد ادبیات فوتبال ما شد، حمایت کرد و در عوض یکی از مربیان اسبق استقلال را به توپ بست.

محمود فکری گفت: متاسفانه هواداران استقلال خیلی زود بازی می‌خورند و این خیلی بد است و هر سال هم می‌بینیم در این باشگاه یکی از مربیان را می‌سوزانند. جواد نکونام فصل قبل تا روز آخر مدعی قهرمانی بود و تا سه هفته آخر صدرنشین هم بود و به هرحال در جایگاه دوم لیگ برتر را تمام کرد و امسال هم می‌توانست نتایج خوبی بگیرد، ولی در شرایط خوبی قرار نگرفت و فضای بدی برایش به وجود آمد. البته شاید آن فضایی که برای من ایجاد کردند برای هیچ مربی دیگری در استقلال ایجاد نشود.

مربی مفعول همجنس گرا را به استقلال نیاورید!

محمود فکری در ادامه بدون این که از کسی اسم بیاورد، یکی از گزینه‌های بالقوه سرمربیگری استقلال را نابود کرد. فکری گفت: خواهش من از مدیران باشگاه این است که به عنوان شخصیت‌های ارزشی، دنبال مربی همجنس‌گرا نباشند، آن مربی همجنس گرا که متاسفانه مفعول هم هست! امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند مربیان خوبی بیاورند و مربیانی بیاورند که بتوانند به استقلال و فوتبال ایران خدمت بکنند. مربی مفعول همجنس گرا به درد فوتبال ما نمی‌خورد و هیچ کمکی هم به استقلال نمی‌کند. مربی و آدمی که استقلال و استقلالی‌ها را فقط برای خودش می‌خواهد را دوباره به استقلال نیاورید. باعث سرافکندگی مجموعه استقلال و هواداران نشوید.

فوتبال را با مربی همجنس گرا بیشتر از این خراب نکنید

محمود فکری همچنین درباره سهراب بختیاری زاده گفت: اگر آقا سهراب موقت است و می‌خواهید جایش مربی بیاورید، مربی خوب بیاورید. سهراب بازیکن استقلال بوده و اگر قرار شد بماند باید کمکش کنند، ولی من فکر می‌کنم موقت است. اگر قرار شد مربی دیگری بیاورید در انتخاب سرمربی حتما این موضوع را لحاظ کنید که همچنس گرا‌ها را برای مربیگری به استقلال نیاورید. متاسفانه خبر‌های بدی درباره همجنس گرایی در فوتبال ایران می‌شنویم و باید متاسف باشیم. اگر قرار است همجنس گرا‌ها در فوتبال ما باشند، پس مجلس ما هم بیاید به همجنس گرا‌ها اهمیت بدهد که به خاطر اشکال کروزومی‌همجنس خواه شده اند و تقصیری هم ندارند. فوتبال ما به اندازه کافی خراب هست و با برگرداندن مربی همجنس گرا خراب ترش نکنیم. حواس مان باید خیلی جمع باشد که بیشتر از این ورزش ایران به بیراهه نرود.

عاقلان دانند!

در حالی که کاملا روشن بود فکری با این حرف‌ها در حال تسویه حساب با یکی از مربیان سابق استقلال است، خبرنگاری از فکری پرسید؛ منظورتان مربی خارجی است که فکری جواب داد؛ عاقلان دانند! ما گفتیم و آن‌هایی که باید بدانند، متوجه می‌شوند. آن‌ها خودشان می‌دانند باید چه کسانی را بیاورند تا استقلال سربلند شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی