تیتر امروز

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF

این سی‌ و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ترخیص اتوبوس‌های وارداتی پس از سه سال!

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند ترخیص و تحویل اتوبوس‌های شهری وارداتی پس از سه سال معطلی در بندر شهید رجایی خبر داد.

کد خبر: ۱۷۳۳۲۰
۰۸:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

ترخیص اتوبوس‌های وارداتی پس از سه سال!

دیدارنیوز _ استان هرمزگان: رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند ترخیص و تحویل اتوبوس‌های شهری وارداتی پس از سه سال معطلی در بندر شهید رجایی با اقدام و پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در نتیجه دستور قضایی صادر شده در بیستم شهریور امسال جهت تسریع در روند ترخیص اتوبوس‌های شهری وارداتی از بنادر استان پس از انجام مراحل اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با تأیید سازمان ملی استاندارد، ترخیص این اتوبوس‌ها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر واردات ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری و بیش از سه سال معطلی آن‌ها در بندر شهید رجایی بندرعباس، بیستم شهریور ماه امسال با صدور دستور ویژه قضایی از ادارات استاندارد، بنادر و دریانوردی، گمرکات و اموال تملیکی خواسته شد ضمن پیگیری سریع موضوع، برای تعیین تکلیف و ترخیص این اتوبوس‌ها با توجه به نیاز مبرم ناوگان حمل و نقل شهری اقدام کنند.

قهرمانی تصریح کرد: همچنین در این دستور به دادستان مرکز استان هرمزگان نیز مأموریت داده شد با ورود به موضوع و بررسی علل تأخیر به وجود آمده در ترخیص اتوبوس‌های وارداتی، ادارات متولی و صاحبان کالا را مکلف کند که به سرعت، فرآیند ترخیص این اتوبوس‌ها را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دادستان مرکز استان بر روند ترخیص این اتوبوس‌های وارداتی تا زمان تحویل آن‌ها به سفارش دهنده و صاحب کالا نظارت می‌کند، تأکید کرد: این اتوبوس‌ها باید بلافاصله به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شوند تا بتوانند از مشکلات این حوزه بکاهند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به ضرورت ساماندهی اموال متروکه موجود در بنادر و گمرکات استان، بر ادامه این روند تا ساماندهی صد درصدی کالا‌های موجود و دستیابی به تمامی اهداف پیش بینی شده در این خصوص تأکید کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی