تیتر امروز

ترور حسن نصرالله/ ادامه حملات اسرائیل به لبنان/ تعداد آوارگان بیش از هر زمان دیگر در تاریخ است
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

ترور حسن نصرالله/ ادامه حملات اسرائیل به لبنان/ تعداد آوارگان بیش از هر زمان دیگر در تاریخ است

حمله تروریستی ارتش اسرائیل به بیروت با بمب‌های سنگرشکن و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان واکنش‌های جهانی را به این حادثه برانگیخت.
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
درپی شهادت سیدحسن نصرالله صورت گرفت

شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا در صحن مجلس +ویدیو

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی پس از صحبت‌های قالیباف، رئیس مجلس درباره شهادت سیدحسن نصرالله، نمایندگان مجلس، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در صحن علنی مجلس سر دادند.

کد خبر: ۱۷۲۹۹۴
۱۰:۴۶ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا در صحن مجلس

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از نطق رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد شهادت سید حسن نصرالله، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی پس از صحبت‌های رئیس مجلس درباره شهادت سید حسن نصرالله، نمایندگان مجلس، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در صحن علنی مجلس سر دادند.

«لبیک یا نصرالله» و «حسین، حسین، شعار ماست، شهادت افتخار ماست» از دیگر شعار‌های نمایندگان بود.

به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی