تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
کنعانی می‌گوید شرایط سفیر ایران رضایت بخش است

آخرین وضعیت سفیر ایران در لبنان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت سفیر ایران در لبنان گفت: وضعیت درمان مجتبی امانی رضایت‌بخش بوده و امید می‌رود که در آینده نزدیک فعالیت‌های دیپلماتیک خود را آغاز کند.

کد خبر: ۱۷۲۶۱۶
۲۰:۳۱ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

آخرین وضعیت سفیر ایران در لبنان

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به عیادت از سفیر ایران در لبنان نوشت: وضعیت درمان امانی رضایت‌بخش بوده و امید می‌رود که در آینده نزدیک فعالیت‌های دیپلماتیک خود را آغاز کند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پس از عبادت از مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: عصر امروز یکشنبه به عیادت برادر و همکار ارجمندم ‎مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در نتیجه حمله ناجوانمردانه و زبونانه اخیر رژیم صهیونیستی از طریق منفجر کردن پیامگیر‌ها زخمی و در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان هستند رفتم و توفیق گفتگو با ایشان را داشتم.

وی افزود: از روحیه بسیار خوب و باصلابت ایشان و نیز پیشرفت اقدامات درمانی وی خوشحال شدم و خداوند سبحان را شکر کردم.

کنعانی خاطرنشان کرد: با جدیت پیگیر آخرین اخبار تحولات ‎لبنان و ‎فلسطین بود و سئوال می‌کرد. از خلال گفتگو‌ها و تبادل نظر متوجه شدم که اخبار و تحولات را با جزئیات دنبال می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین نوشت: به لطف خداوند وضعیت درمان ایشان رضایتبخش بوده و امید می‌رود که با عنایت حضرت حق و ائمه معصومین (ع) و تلاش‌های دلسوزانه تیم پزشکی، روند درمان این برادر عزیز و انقلابی ما بسرعت تکمیل و در آینده نزدیک فعالیت‌های دیپلماتیک خود را آغاز نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی