تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

بازار خودرو؛ قیمت کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

قیمت خودرو‌ها در دو بازار داخلی و مونتاژی به نوسانات خود خاتمه داده و چندان تغییری پیدا نکرده‌اند. قیمت کوییک ۴۱۴ میلیون و پژو پارس ۸۹۳ میلیون تومان است.

کد خبر: ۱۷۲۳۷۵
۰۹:۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ روند یکسانی دارد و هر دو بازار داخلی و مونتاژی به نوسانات خود خاتمه داده و چندان تغییری پیدا نکرده‌اند.

قیمت خودرو امروز اعلام شد. وضعیت معاملات در بازار خودرو کاهش یافته و روند قیمتی خودرو چندان تغییری پیدا نکرده و بازار در آخر هفته ملایم شده است.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز در اغلب محصولات ثابت گزارش می‌شود.

پژو پارس TU۵ از خودرو‌های پرطرفدار ایران خودرو، از حرکت ایستاده و با همان نرخ ۸۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی است که با همان نرخ روز پیشین به بهای ۴۱۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته خودروی مذکور در کمتر از یک ماه پنج میلیون تومان گران شده است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز امروز بر خلاف اکثر محصولات با رشد سه میلیون تومان مواجه شده و به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۴۹۰ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد. خودروی مذکور طی ۲۳ روز ۵۳ میلیون تومان افت کرده است.

.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

فونیکس FX از دسته محصولات مونتاژی مدیران خودروست که با افت قیمت مواجه شده و به قیمت دو میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته نه‌تن‌ها این محصول بلکه تمامی محصولات این شرکت ثابت گزارش می‌شوند.

اکستریم VX یکی از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود. این خودرو امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات لوکس شرکت بهمن موتور با افت سه میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی