تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
حسن حسن نتاج، نماینده بابل در مجلس مطرح کرد

به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان رسیدگی‌ کنید/ ما شرمنده ملت هستیم

حسن حسن نتاج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان شد و گفت: ما شرمنده ملت هستیم، ما شرمنده مردمی هستیم که به ما پناه آورده‌اند، برنجکاران و باغداران، معلمان، مربیان و پرستاران هر روز همکاران در نطق‌های خودشان تذکرات لازم را بیان می‌کنند، اما متأسفانه مردم جواب مثبتی دریافت نکرده و تغییری در وضعیت موجود ایجاد نمی‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۳۲۴
۱۱:۰۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

مهاجرت

دیدارنیوز: نماینده مردم بابل در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان و همچنین طرح‌های نیمه کاره آبرسانی و طرح‌های ناتمام برق و گاز و چالش‌های حوزه مسکن، خودرو شد.

حسن حسن نتاج در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس با توجه به تذکرات جدی نمایندگان و همکاران در مجلس اعم از تذکرات کتبی و شفاهی اتفاق خاصی نمی‌افتد، چرا؟ از معیشت معلمان تا همسان‌سازی حقوق، عدم پرداخت پاداش بازنشستگان و همچنین عدم پاسخگویی درست به مطالبات جدی و به حق کشاورزان اعم از برنجکاران و باغداران و گندمکاران که دست‌های پنهان می‌خواهد کشاورزی کشور را از بین ببرد، عدم پیگیری در رابطه با مهاجرت پزشکان و پرستاران، در رشته‌های مختلف علوم پزشکی و نرسیدن به وضع بیمارستان‌های کشور، عدم پاسخگویی مناسب به مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح امین از جمله این موارد است.

به نقل از رسانه خانه ملت، نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: طرح‌های نیمه کاره آبرسانی و طرح‌های ناتمام برق و گاز و چالش‌های حوزه مسکن، خودرو، ارز و آرد و نان همچنان بدون پیگیری مانده است، چرا هیچ اتفاقی در این حوزه‌ها نمی‌افتد.

وی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: مردم گله دارند، ما شرمنده ملت هستیم، ما شرمنده مردمی هستیم که به ما پناه آورده‌اند، برنجکاران و باغداران، معلمان، مربیان و پرستاران هر روز همکاران در نطق‌های خودشان تذکرات لازم را بیان می‌کنند، اما متأسفانه مردم جواب مثبتی دریافت نکرده و تغییری در وضعیت موجود ایجاد نمی‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی