تیتر امروز

مبادا به خواص فشار بیاید
افاضات اضافه

مبادا به خواص فشار بیاید

عوام‌الملک در نامه جدیدش به حضرت مسعود، از آزادی واقعی در جامعه و تجمع پرشور(!) حامیان فیلترینگ تشکر کرده و بابت مالیات حقوق هم گفته مهم این است که یک وقت به خواص فشار نیاید.
افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو

این چهلمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی
گزارش دیدار از یک رویداد فرهنگی در فرهنگسرای ملل

خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی

کانون فرهنگ و زندگی در فرهنگسرای ملل پارک قیطریه، میزبان نشستی بود که موضوعش مانند سلسله نشست‌های پیشینش، متناسب با عنوان این کانون فرهنگی بود که به جریان تو در توی فرهنگ و زندگی می‌پرداخت؛ خبرنگار...

افزایش سفرهای تابستانی در همدان

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۱۲ درصدی سفر‌های تابستانی در استان همدان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی سه ماهه تابستان امسال ۹۲۱ هزار و ۶۸۲ نفر مسافر در قالب ۹۳ هزار و ۷۲۲ سفر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی به اقصی نقاط کشور جابه جا شده‌اند.

کد خبر: ۱۷۲۳۲۳
۱۰:۵۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

افزایش سفرهای تابستانی در همدان

دیدارنیوز _ استان همدان: مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۱۲ درصدی سفر‌های تابستانی در استان همدان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: طی سه ماهه تابستان امسال ۹۲۱هزار و ۶۸۲ نفر مسافر در قالب ۹۳ هزار و ۷۲۲ سفر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی به اقصی نقاط کشور جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۲درصد افزایش داشته است.

️وی ادامه داد:طی سه ماهه تابستان سال جاری تاکنون نیز بیش از ۷۴ میلیون تردد در محور‌های استان توسط ۸۰ سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است که این تردد‌های جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته است.

آهکی تصریح کرد: بمنظور ارتقاء ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر خط کشی، ۱۷۵ کیلومتر روکش آسفالت، رفع ۱۶ نقطه حادثه خیز، نصب پنج کیلومتر سیستم روشنایی، نصب هفت مقطع روشنایی مقطعی، ۸۵ مورد ترانشه برداری،۱۶۵ مورد ایمن سازی تقاطع و... در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان انجام شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان، آهکی با اشاره به موج بازگشت مسافران تابستانی، تصریح کرد: هم اکنون ۶۰ تیم راهداری با همکاری پلیس راه استان در سطح محور‌های همدان مشغول فعالیت هستند تا در صورت بروز هرگونه موانع، نسبت به رفع آن برای روان سازی ترافیک عبوری در اسرع وقت اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی