تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
واکنش به اولین نشست خبری رئیس جمهور ایران

نماینده مجلس: مواضع پزشکیان درباره فلسطین و مذاکرات خوب بود، اما گشت ارشاد ..!

مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اولین نشست خبری مسعود پزشکیان گفت: مواضع رئیس‌جمهور در موضوعات بین المللی، دفاع ایشان از مردم فلسطین، محور مقاومت و همچنین مذاکرات هسته‌ای نیز قابل تحسین بود اما توقع داشتیم در پاسخ به برخی سوالات و مخصوصا سوالی مربوط به گشت ارشاد، پزشکیان در عین اینکه پاسخی می‌دادد که دل مردم را به دست می‌آورد، اقتدار ارکان نظام و به ویژه پلیس را حفظ می‌کرد.

کد خبر: ۱۷۲۲۹۳
۱۸:۴۲ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

محمودی

دیدارنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع پزشکیان از مردم فلسطین، محور مقاومت و همچنین مذاکرات هسته‌ای قابل تحسین بود.

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا در جمع بندی و ارزیابی اولین نشست خبری چهاردهمین رئیس جمهور ایران عنوان کرد: مواضع پزشکیان در اولین نشست خبری ایشان و در موضوعات بین المللی خوب و پسندیده بود. دفاع ایشان از مردم فلسطین، محور مقاومت و همچنین مذاکرات هسته‌ای نیز قابل تحسین بود.

وی ادامه داد: پزشکیان از ابتدا به سادگی کلام و ادبیات عامیانه و معقولانه شهرت داشت و در نشست خبری نیز ایشان به همین شیوه سخن گفتند. همان طور که آقای عراقچی پیشتر گفته بود، رئیس جمهور چهاردهم دیپلماسی عمومی را برگزیده است و سعی کرده است با فاصله گرفتن از پروتکل‌های رسمی از جهاتی ظاهر مردمی و چهره ساده خود را به نمایش بگذارد. اما بهتر بود پزشکیان برخی پاسخ‌ها را کلی و مبهم نمی‌داد تا این فرصت در اختیار کارشناسان قرار می‌گرفت تا ارزیابی خود را از سخنان ایشان ارائه کند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: توقع داشتیم در پاسخ به برخی سوالات و مخصوصا سوالی مربوط به گشت ارشاد، پزشکیان در عین اینکه پاسخی می‌داد که دل مردم را به دست می‌آورد، اقتدار ارکان نظام و به ویژه پلیس را حفظ می‌کرد. در هرصورت ایشان همواره به نماد سخنان امیرمومنان (ع) در نهج البلاغه و راوی آیات قرآن مشهور هستند و انتظار داریم مسائل ریشه‌ای اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به خوبی بدانند و بر آن پای‌فشاری داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی