تیتر امروز

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.
معاون اجتماعی دادگستری کل استان خبر داد

کاهش «سرقت» در شهر تهران

ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران اعلام کرد که «سرقت» در شهر تهران طی ۵ ماه اول سال ۲۲ درصد کاهش داشته است.

کد خبر: ۱۷۲۲۱۷
۱۷:۴۲ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

کاهش «سرقت» در شهر تهران

دیدارنیوز: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران می‌گوید سرقت در پنج ماهه ابتدایی سال در شهر تهران ۲۲ درصد و در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران ۸ درصد کاهش داشته است.

ابوالفضل نیکوکار در نشست تعامل و هم‌اندیشی مسئولان قضایی دادگستری با ائمه جمعه استان تهران با اعلام کاهش ۲۲ درصدی سرقت در شهر تهران و کاهش ۸ درصدی آن در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، گفت: سیمای جرایم مرتبط با هر شهرستان تهیه و در اختیار ائمه جمعه شهرستان‌ها قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران همچنین روند طلاق در استان تهران را کاهشی عنوان کرد و گفت: در راستای قانون حمایت خانواده و دستور ریاست قوه قضاییه در حال حاضر مراکز مشاور خانواده راه‌اندازی شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی