تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وضعیت بورس؛ شاخص کل ۴۲۰۸ واحد ریخت

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۱ شهریورماه) با افت ۴۲۰۸ واحدی به ۲،۰۸۴،۱۴۴ واحد رسید.

کد خبر: ۱۷۲۰۰۶
۱۳:۵۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

وضعیت بورس؛ شاخص کل ۴۲۰۸ هزار واحد ریخت

دیدارنیوز: در جریان دادوستد‌های امروز (چهارشنبه، ۲۱ شهریور) بازار سرمایه، بیش از ۹ میلیارد و ۳۱۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴ هزار و ۱۹۹و احدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۱۵۳و احد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی فارس، فولاد و فملی شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی حکشتی، شستا و رمپنا با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرا بورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ورقه به ارزش ۵ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان در ۱۲۳ هزار نوبت، شاخص فرا بورس (آیفکس) ۱۰۰و احد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۰۹و احد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرا بورس به نام نماد‌های معاملاتی کگهر، حسینا و ثباغ شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی زاگرس، وسپهر و خاور بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی