تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در محور قم – کاشان رخ داد

واژگونی اتوبوس تهران – یزد؛ یک فوتی و ۲۳ مصدوم

سرهنگ علی مولوی رئیس پلیس راه استان اصفهان از فوت یک نفر و مصدومیت ۲۳ نفر دیگر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران – یزد در محور قم – کاشان خبر داد.

کد خبر: ۱۷۱۹۸۱
۱۰:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

واژگونی اتوبوس تهران – یزد؛ یک فوتی و ۲۳ مصدوم

دیدارنیوز _ استان اصفهان: رئیس پلیس راه استان اصفهان از فوت یک نفر و مصدومیت ۲۳ نفر دیگر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران – یزد در محور قم – کاشان خبر داد.

سرهنگ علی مولوی با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۳ و ۳۳ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات پلیس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم یزد بود در محور قم - کاشان واژگون شده است، افزود: بر اثر این حادثه ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر نیز جان باخته است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه خواب آلودگی راننده اتوبوس علت این حادثه بوده است، تصریح کرد: به رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه می‌کنیم با توجه با اهمیت این ناوگان در حمل و نقل مسافر، قبل از رانندگی حتماً استراحت و خواب کافی داشته باشند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی