تیتر امروز

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.

ادای احترام پزشکیان به فرماندهان شهید مقاومت +ویدیو

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به عراق، در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد تا کاخ ریاست جمهوری با حضور در محل یادمان فرماندهان شهید مقاومت، نسبت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر: ۱۷۱۹۷۸
۱۰:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

ادای احترام پزشکیان به فرماندهان شهید مقاومت +ویدیو

دیدارنیوز: رئیس جمهور ایران در بدو ورود به عراق، در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد تا کاخ ریاست جمهوری با حضور در محل یادمان فرماندهان شهید مقاومت، نسبت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

مسعود پزشکیان با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه، مقام شامخ شهیدان سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «ابومهدی المهندس» و همراهانشان را که در حمله هوایی نیرو‌های آمریکایی در بامداد جمعه ۳ ژانویه ۲۰۲۰ برابر با ۱۳ دی ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گرامی داشت.

پزشکیان و هیات همراه صبح امروز (چهارشنبه) وارد بغداد پایتخت عراق شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در روز دوم سفر خود (پنجشنبه) نیز به زیارت عتبات عالیات در شهر‌های مقدس عراق مشرف می‌شوند و بعد از اتمام زیارت‌ها به بصره سفر می‌کنند.

براساس گزارش دفتر ریاست جمهوری ایران، در این سفر قرار است تعدادی سند همکاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی بین دو کشور به امضای طرفین برسد.

اربیل آخرین ایستگاه سفر رئیس جمهوری کشورمان به عراق است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت مشترک «عبداللطیف رشید» رئیس جمهوری و «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق وارد بغداد شده است.

وزرای امور خارجه، راه و شهرسازی. اقتصاد و دارایی و رئیس دفتر رئیس جمهوری، دکتر پزشکیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی